Goedendag, zoals de titel laat zien heb ik een eerste of tweede generatie AMD AM4 socket CPU nodig om mijn bios te kunnen updaten. Wat is het beste manier om dit te doen, ik zag dat twee mensen hier op de site de cpu huren maar die zijn momenteel niet beschikbaar en ik vind het zonde om een nieuwe cpu te kopen.
Vraag
Alle reacties
Welk moederbord heb je precies? Heeft geen usb flashback?
Als je er geen kan lenen kan je het bij een computerzaak proberen
Als je er geen kan lenen kan je het bij een computerzaak proberen
Ik heb een rog strix b450-f gaming, die heeft geen flashback. Ik had op google maps gezocht en kon geen computerzaak in Groningen vinden die lijkte alsof ze een zoude hebben (kreeg mediamarkt enzo.). Weet je hoe ik het beste voor een kan zoeken? Nederlands is niet mijn eerste taal dus ik weet niet precies wat ik voor moet zoeken.
Je zou het dan bij Nexio.nl kunnen proberen, dit zitten aan de verlengde hereweg. Nu wellicht wat lastig met corona
[ Voor 45% gewijzigd door 418O2 op 03-02-2021 08:59 ]
Van wat ik op zijn website ziet hebben ze alleen maar intel CPUs.
Ik zie het. ASCI.nl dan misschien?
Je kan googlen op "computer kopen groningen", maar veel winkels zijn er niet meer.
Je kan googlen op "computer kopen groningen", maar veel winkels zijn er niet meer.
[ Voor 59% gewijzigd door 418O2 op 03-02-2021 09:11 ]
norrod/paradigit kan je ook proberen.
Digno in haren kan ook
Digno in haren kan ook
[ Voor 25% gewijzigd door palme50 op 03-02-2021 09:20 ]
nieuws: Paradigit sluit overgebleven fysieke winkelspalme50 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:20:
norrod/paradigit kan je ook proberen.
Digno in haren kan ook
Moet je snel zijn
Ja per 1 maart en dat is het nog niet.
Vraag me ook af of Norrod Gewoon doorgaat dan.
palme50 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:22:
Ja per 1 maart en dat is het nog niet.
Maar voor 1 maart gaan ze niet open denk ikHet gaat om vestigingen in Eindhoven, Utrecht, Maastricht en Groningen.
Ik heb een paar plekken gebeld maar ze hebben niks. Ik kreeg advies om megekko (waar ik de mobo had gekocht) te bellen en om aan hun te vragen om de bios te updaten maar megeko heeft geen telefoonnummer en ik heb ze ook gisteren al een email gestuurd waar ik nog geen antwoord op heb gekregen.
Ik denk dat mijn enige optie nu is om te wachten totdat er een goedkope 2de handse cpu beschikbaar is. Heel teleurstellend, het zoude fijn zijn as megekko meer duidelijk over de bios update zoude zijn op zijn website. Op de website staat er gewoon dat het compatible is en ik naam aandacht er geen probleem zoude zijn met de bios.
Ik denk dat mijn enige optie nu is om te wachten totdat er een goedkope 2de handse cpu beschikbaar is. Heel teleurstellend, het zoude fijn zijn as megekko meer duidelijk over de bios update zoude zijn op zijn website. Op de website staat er gewoon dat het compatible is en ik naam aandacht er geen probleem zoude zijn met de bios.
@rawpotatoes
V&A aangeboden: AMD Ryzen 3 1200 (14nm) Te huur
V&A aangeboden: Te huur: AMD Ryzen 3 3200G Tray
V&A aangeboden: Huur AMD Ryzen 3 2200G Tray voor bios update
V&A aangeboden: AMD Ryzen 3 1200 (14nm) Te huur
V&A aangeboden: Te huur: AMD Ryzen 3 3200G Tray
V&A aangeboden: Huur AMD Ryzen 3 2200G Tray voor bios update
[ Voor 49% gewijzigd door 418O2 op 03-02-2021 09:54 ]
Pagina: 1