Vraag over speakers aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaalgn
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-02-2021
Mijn vraag
Ik heb geen verstand van speakers en wil graag de Logitech Z533 kopen. Deze zou ik graag willen aansluiten op mijn pc en op mijn ps5. Dit doe ik via hdmi kabels die aangesloten zijn met mijn monitor (mn monitor heeft zelf ook speakers, maar geen goede). Ik vraag me af of (en hoe) het mogelijk is om deze speakers aan te kunnen sluiten op mijn apparaten en ze gemakkelijk te kunnen gebruiken zonder bijvoorbeeld elke keer dat ik van apparaat verander alles opnieuw moet ‘verbinden’.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Logitech Z533
Monitor: ASUS MG28UQ

Groeten

Beste antwoord (via aaalgn op 03-02-2021 09:41)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Audio en video over HDMI vanaf de bron naar de monitor en vanaf de monitor de audio aftappen via de Headphone Out naar de Logitech?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Audio en video over HDMI vanaf de bron naar de monitor en vanaf de monitor de audio aftappen via de Headphone Out naar de Logitech?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaalgn
FeaR schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:54:
Dus ik sluit gewoon mn playstation en pc aan op mn monitor zoals k het nu heb via 2 HDMI kabels. Dan sluit k de Logitech aan op de headphone out. Is het zo simpel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:02
Ja

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:12

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ja, als ik op Tweakers de productspecificatie bekijk, lijkt op de monitor gewoon een 3,5mm uit te zitten.

Die Logitech kun je daar op in prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaalgn
Toppp bedankt iedereen
Pagina: 1