Ik heb het probleem dat van wanneer ik bittorrent open en ik begin met een torrent te downloaden dan valt het volledige netwerk weg op al mijn apparaten. Nu vraag ik mij af of het wel een goed plan is om de ingebouwde Telenet router te gebruiken of toch over te gaan naar een iets duurdere router.
...
Acer Predator 15,6 (2020) + Telenet modem met ingebouwde router
...
Ik heb voorlopig het volledige bittorrent programma verwijderd en dit lost het probleem op ik heb ook al gelezen dat ik best het aantal connecties voor bittorrent beperk want ik denk dat deze standaard op ongelimiteerd staan en aangezien ik een nieuwe Acer Predator heb en deze veel connecties aankan slorpt deze wss zodanig veel connecties op dat de ingebouwde Telenet router het begeeft want er zijn al redelijk wat apparaten op aangesloten.
...
...
Acer Predator 15,6 (2020) + Telenet modem met ingebouwde router
...
Ik heb voorlopig het volledige bittorrent programma verwijderd en dit lost het probleem op ik heb ook al gelezen dat ik best het aantal connecties voor bittorrent beperk want ik denk dat deze standaard op ongelimiteerd staan en aangezien ik een nieuwe Acer Predator heb en deze veel connecties aankan slorpt deze wss zodanig veel connecties op dat de ingebouwde Telenet router het begeeft want er zijn al redelijk wat apparaten op aangesloten.
...