• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hi guys,

Ik heb met wat bij elkaar geraapte hardware een NZXT H1 gevuld en ik ben erg tevreden met het resultaat, op één klein dingetje na.

De NZXT heeft namelijk een USB-A & USB-C aansluiting in/op de case, echter heb ik op mijn moederboard enkel de volgende aansluiting:

- 1 x USB 3.2 Gen1 Header (Supports 2 USB 3.2 Gen1 ports)

Is het mogelijk dat ik beide poorten in gebruik neem? Ik heb wel een converter gevonden, maar dan verlies ik de USB-A aansluiting, want ik heb maar 1 connector op het moederbooard.

De converter: https://www.silverstonetek.com/product.php?pid=906area=en

Mijn moederboard is de B460M-ITX/ac:
https://www.asrock.com/mb/Intel/B460M-ITXac/#Specification

Het gaat dus om deze 2 aansluitingen die ik wil gebruiken, maar ik heb enkel de rechter aansluiting op m'n moederboard:

[Voor 26% gewijzigd door EValentino op 02-02-2021 19:21]

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik heb zo geen antwoord voor je vraag maar wel een waarschuwing voor je kast:

Gelukkig geeft NZXT nu echt toe en kan je een vervangende riser van hen krijgen;

YouTube: NZXT Responds to GN's H1 Case Fire Coverage: New PCIe Riser, Formal ...

Check bij NZXT hoe of wat maar ik zou er wel wat aan doen.

Wear Sunscreen!

• EValentino
  • Niet online
Humma Kavula schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:08:
Ik heb zo geen antwoord voor je vraag maar wel een waarschuwing voor je kast:

[YouTube: NZXT and the H1... BEWARE!]

Gelukkig geeft NZXT nu echt toe en kan je een vervangende riser van hen krijgen;

YouTube: NZXT Responds to GN's H1 Case Fire Coverage: New PCIe Riser, Formal ...

Check bij NZXT hoe of wat maar ik zou er wel wat aan doen.
Heb ik gezien, thanks voor de bezorgdheid :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:09
EValentino schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:06:
[...]

Helaas heb ik maar 1 PCI slot, en daar zit een GPU in :)
Zo'n kaart bestaat ook in M.2 uitvoering:

Of heb je 't M.2 slot ook in gebruik (daarom is het handig om in je ts volledige specs te zetten)?

Andere optie is een interne USB 3.0 hub, hoewel deze hier misschien lastig te vinden is:

https://www.sabrent.com/p...l-usb-3-0-hub-controller/

Of je gaat voor de ghetto oplossing, je converteert externe aansluitingen naar interne:

Maar kost je dus twee van de vier aansluitingen aan de achterkant en je moet een manier zien te vinden om de kabels naar binnen je kast te krijgen.

• EValentino
  • Niet online
Nielson schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:44:
[...]
Zo'n kaart bestaat ook in M.2 uitvoering:
[Afbeelding]
Of heb je 't M.2 slot ook in gebruik (daarom is het handig om in je ts volledige specs te zetten)?

Andere optie is een interne USB 3.0 hub, hoewel deze hier misschien lastig te vinden is:

https://www.sabrent.com/p...l-usb-3-0-hub-controller/

Of je gaat voor de ghetto oplossing, je converteert externe aansluitingen naar interne:

[Afbeelding]Maar kost je dus twee van de vier aansluitingen aan de achterkant en je moet een manier zien te vinden om de kabels naar binnen je kast te krijgen.
Duidelijk, ik ga gewoon een ander bordje halen denk ik. De M.2 aansluiting is al bezet en de ghetto oplossing is mij iets te ghetto :)

Bedankt voor je input kerel.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee