Hoe kan ik anonieme volgers verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco075
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-02-2021
Mijn vraag
Ik beheer een facebook pagina die gerelateerd is aan een website met voetbalnieuws. Ik kan zien bij voorgestelde pagina's dat een "concurrent" mij volgt. Op zich niets mis mee, maar ik merk dat hij mij gebruikt. Onderwerpen waarover ik iets plaats, kopieert hij ook terwijl ik soms veel tijd kwijt ben om alles uit te zoeken. Of als ik een nieuwtje van een club meld, een kwartier later meldt hij het opeens ook. Ik wil hem nu blokkeren, maar zijn pagina staat niet in mijn lijst van volgers (sowieso staat daar niet iedereen in)

Weet iemand een andere optie om de pagina alsnog te blokkeren
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dan blokkeer je 'm en maakt 'ie 2 minuten later een nieuw account aan... wat dan? Dit kat-en-muis spelletje ga je (zo in ieder geval) echt niet winnen. Zoiets moet je niet in techniek zoeken maar in beleid. Ga eens met 'm praten of sleep 'm voor de rechter of alles ertussenin - whatever fits your needs.

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 02-02-2021 15:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-06 20:45
Rapporteren bij Facebook? Zij zijn die enigen die het overzicht hebben om zo iemand te vinden en te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:59

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik denk dat je beter een auteursrechtclaim naar hem kan sturen dan dat je iets via FB kan doen, maar dan moet hij echt 1-op-1 alles kopiëren. Of eerst gewoon een vriendelijk verzoek met je argumenten waarom je je eraan ergert.

Als hij het herschrijft, dan is het geen auteursrechtschending, maar het kan geen kwaad dat hij dan jou dan als bron vermeld. Dat kan je hem wel verzoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 03-02-2021 23:40 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️