For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Vraag
Alle reacties
Ondertussen zijn de 2 Eufy deurbellen aangeschaft. 1 met en 1 zonder homebase. Beide deurbellen zijn moeiteloos gekoppeld aan dezelfde homebase, maar voor de rest volledig apart te bedienen, en ook de meldingen zijn gescheiden: je kunt dus mooi zien waar gebeld wordt in de app.
Omdat beide bellen op dezelfde homebase zitten is de gong wel gedeeld, maar dat is verder geen probleem.
Omdat beide bellen op dezelfde homebase zitten is de gong wel gedeeld, maar dat is verder geen probleem.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
Fijn ook dat je aangeeft dat je duidelijk melding krijgt welke duurbel gaat.
Ik heb nog wel een vraag.
Kun jij of iemand anders met dit systeem aangeven wat het bereik is van de aparaatjes?
Ik zou de homestation zo kunnen plaatsen dat beide deurbellen zo'n 10 a 15m ervan verwijderd zijn. De een moet dan wel door 3 dikke muren heen.
Ik twijfel of ze dit aankunnen en heb ze daardoor nog niet aangeschaft.
Ik hoor graag of iemand mij hier meer info over kan geven.
Fijn ook dat je aangeeft dat je duidelijk melding krijgt welke duurbel gaat.
Ik heb nog wel een vraag.
Kun jij of iemand anders met dit systeem aangeven wat het bereik is van de aparaatjes?
Ik zou de homestation zo kunnen plaatsen dat beide deurbellen zo'n 10 a 15m ervan verwijderd zijn. De een moet dan wel door 3 dikke muren heen.
Ik twijfel of ze dit aankunnen en heb ze daardoor nog niet aangeschaft.
Ik hoor graag of iemand mij hier meer info over kan geven.
Mijn vraag is juist andersom... ik heb een deurbel, 2 camera's en één homebase. Nu is de homebase vrij ver geïnstalleerd van de deurbel. Dit omdat de camera's anders geen goed ontvangst hebben. Probleem is nu dat de gong die in de homebase zit, niet te horen is op de benedenverdieping (bedrijfspand) Ik wil een tweede homebase installeren om dit wèl mogelijk te maken.
Ter info: Alleen een losse gong werkte niet (afstand te groot)
Zou dit werken denken jullie, met twee homebases?
Ter info: Alleen een losse gong werkte niet (afstand te groot)
Zou dit werken denken jullie, met twee homebases?
Ja, dat moet kunnen. Dat koppel je de deurbel met de 2de homebase.
[Voor 3% gewijzigd door EXX op 05-01-2022 17:11]
Ik vroeg me af of het gelukt is om 2 Homebase te gebruiken en/of te koppelen? Ik wil graag beneden en boven een homebase hebben en aangezien ik er al 1 had en bij mijn nieuwe bestelling van 2 camera’s er ook weer 1 bij zit, vroeg ik me dus af of ik allebei de Homebase met elkaar kan koppelen en de deurbel en camera’s op alle twee kan gebruiken.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Pagina: 1