In mijn gasfornuis is er af en toe een knal te horen na ongeveer 2 maanden na aankoop. Ik heb het gekocht bij de webshop . Je kunt hier het product binnen 100 dagen retourneren indien ongebruikt.Verder heb ik 2 jaar fabrieksgarantie. Ik heb van de webshop het aanbod gekregen om het product eerst te proberen te repareren en daarna eventueel een vervangende gasfornuis. Mijn moeder wilt echter het liefst gelijk een vervangende gasfornuis. De webshop gaat hier niet mee akkoord.
Heb ik gelijk recht op een vervangende gasfornuis?
Als ik even google staat er dat ik wettelijk recht heb op reparatie en vervanging. Maar er staat niet of ik direct kan kiezen voor een vervangende gasfornuis zonder poging van reparatie van de huidige.
Daarom heb ik toch maar een topic geopend in de hoop dat iemand het juiste antwoord weet...
naam van de winkel niet noemen bij geschillen.
Heb ik gelijk recht op een vervangende gasfornuis?
Als ik even google staat er dat ik wettelijk recht heb op reparatie en vervanging. Maar er staat niet of ik direct kan kiezen voor een vervangende gasfornuis zonder poging van reparatie van de huidige.
Daarom heb ik toch maar een topic geopend in de hoop dat iemand het juiste antwoord weet...
naam van de winkel niet noemen bij geschillen.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeehond op 05-02-2021 10:50 ]