NZXT gaat de H1 formeel recallen wegens een defecte (nou ja, gewoon slecht geproduceerde) PCI-E riser. Gezien deze in NL ook zijn verkocht is het misschien handig om dit te vermelden op Tweakers. Misschien kan er ook een waarschuwing in de Pricewatch komen dat de NZXT H1 word gerecalled (of misschien een DM vanuit Tweakers naar alle gebruikers dat deze kast letterlijk in brand kan vliegen??). Want de H1 is best wel gevaarlijk.
Gamer Nexus heeft dit onderzocht. Er zijn 3 video's van gemaakt.
YouTube: Unsafe Computer Catches Fire: NZXT H1 Case & BLD Serious Problems
YouTube: NZXT is Irresponsible & Dangerous: H1 Riser Fire Hazard Should Be Re...
YouTube: NZXT Responds to GN's H1 Case Fire Coverage: New PCIe Riser, Formal ...
Ik heb dit ook al als redactietip meegegeven. Maar ik denk dat het ook handig is om hier een topic voor te maken gezien er misschien een hoop gebruikers zijn die niet op de hoogte zijn van het gevaar van de NZXT H1.
Gamer Nexus heeft dit onderzocht. Er zijn 3 video's van gemaakt.
YouTube: Unsafe Computer Catches Fire: NZXT H1 Case & BLD Serious Problems
YouTube: NZXT is Irresponsible & Dangerous: H1 Riser Fire Hazard Should Be Re...
YouTube: NZXT Responds to GN's H1 Case Fire Coverage: New PCIe Riser, Formal ...
Ik heb dit ook al als redactietip meegegeven. Maar ik denk dat het ook handig is om hier een topic voor te maken gezien er misschien een hoop gebruikers zijn die niet op de hoogte zijn van het gevaar van de NZXT H1.
TIME TO UPGRADE !!!