Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Simpel antwoord: Moet inderdaad gewoon werken..
Let wel even op dat je het ledje goed aansluit.. Een ledje werkt namelijk alleen als je de + en - goed aansluit..
Let wel even op dat je het ledje goed aansluit.. Een ledje werkt namelijk alleen als je de + en - goed aansluit..
Verwijderd
Ik heb al eens gelezen dat dat ook kan met een stukje glasvezel. Het schijnt namelijk niet echt makkelijk te zijn om er een verlengstuk tussen te solderen.
Hej, glasvezel, das een goed ID! Kan ik ook direct de lampies van die MSI Dled verlengen 
Ik stuur pics als de boel af is!
Thankssss
Ik stuur pics als de boel af is!
Thankssss
Ik heb het ledje van m'n NIC ook aan de vookant in m'n kast zitten, het gaat perfect. gewoon het originele ledje eraf solderen, twee draadjes eraan en gaan met die banaan
nah idd dat moet gewoon gaan, dus waarom zou je een dure glasvezelkabel kopen?Op dinsdag 14 augustus 2001 12:53 schreef mymind het volgende:
Ik heb het ledje van m'n NIC ook aan de vookant in m'n kast zitten, het gaat perfect. gewoon het originele ledje eraf solderen, twee draadjes eraan en gaan met die banaan
die d-leds zijn makkelijk te verplaatsen alleen dat plastic huisje wat eromheen zit zit behoorlijk vast, als dat eraf is kan je ze afknippen en doorverbinden.
Sinlath | Opinions may contain latency
hmz..
Nu ben ik weer aan het twijfelen. Maar glasvezel is wel PHAT. Ik weet alleen niet wat dat kost. Maar ja, ik soldeer wel gewoon. Trouwens heb je pics van dat ledje aan je front?
Nu ben ik weer aan het twijfelen. Maar glasvezel is wel PHAT. Ik weet alleen niet wat dat kost. Maar ja, ik soldeer wel gewoon. Trouwens heb je pics van dat ledje aan je front?
Zo heb ik het ook (ongeveer) gedaan ..Op dinsdag 14 augustus 2001 12:53 schreef mymind het volgende:
Op deze foto kan je het draadje zien lopen (dat wit-blauw gveal . die dwars door me kast gaat ..
Ey mafioso, wat is dat spul om je IDE enzo? Past goed bij mn Borg mod
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
umfgOp woensdag 15 augustus 2001 00:00 schreef Mafioso het volgende:
deze foto
wat is dat nou voor een 8bit isa kaarje?
das antiek man(aan de paarse connector te zin niet)
Heb je je IDE kabel een paar losgetrokken zodat je 6 delen ofzo krijgt en dan door die buis gewurmt?, ruimt wel mooi op zo . Mooi ideee
Verwijderd
dat heet nou roundenOp woensdag 15 augustus 2001 00:11 schreef GAEvakYD het volgende:
Heb je je IDE kabel een paar losgetrokken zodat je 6 delen ofzo krijgt en dan door die buis gewurmt?, ruimt wel mooi op zo . Mooi ideee
/oftopic
ben jij DE GAEvakYD, van mechwars? Ex-Dos member?
Voor vragen over m'n mod kijk in de 2 topics die hier onder in me sig staan ...Op woensdag 15 augustus 2001 00:02 schreef Chakotay het volgende:
Ey mafioso, wat is dat spul om je IDE enzo? Past goed bij mn Borg mod
Dat is een extra LTP poort .. (staat ook wel vast ergens op GoT .. want die op me mobo is kaduukOp woensdag 15 augustus 2001 00:09 schreef ThaHandy het volgende:wat is dat nou voor een 8bit isa kaarje?
das antiek man(aan de paarse connector te zin niet)
Verwijderd
ok je mod roeleertOp woensdag 15 augustus 2001 00:18 schreef Mafioso het volgende:
[..]
Voor vragen over m'n mod kijk in de 2 topics die hier onder in me sig staan ...
[..]
Dat is een extra LTP poort .. (staat ook wel vast ergens op GoT .. want die op me mobo is kaduuk
Grappig, ik zat er ook net aan te denken, wou een topic erover openen. Ik heb namelijk nog het een en ander aan glasvezel kabel over, die gaat ik dus mooi in mijn kast maken.
Is denk ik het koelst om gewoon een heel klein gaatje te boren, waar het precies inpast. Of hoe kan ik er ook iets van een verbreder aanmaken?
Is denk ik het koelst om gewoon een heel klein gaatje te boren, waar het precies inpast. Of hoe kan ik er ook iets van een verbreder aanmaken?
I, for one, like Roman numerals
Pagina: 1