Toon posts:

Als ik mijn Google agenda deel komt hij niet in beeld

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Maxdeboer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik heb een Google agenda, die deel ik met 2 mensen. Bij het delen met de eerste persoon kwam de agenda alleen op de computer in beeld, maar niet op de telefoon (Android). Toen zij een nieuwe telefoon kreeg was het probleem ineens verholpen. Bij de 2e persoon deed hetzelfde probleem zich voor, alleen is dit een IOS? weet iemand hier raad mee?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meerdere malen geprobeerd te delen, device opnieuw opstarten etc.

Alle reacties

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:11
Wellicht overbodige opmerking..maar is de agenda wel toegevoegd bij de ander? Alleen delen is niet genoeg, de ander moet hem dan ook even toevoegen in de Google Agenda (en synchroniseren aanzetten)

• Maxdeboer
Hopjesvla79 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:21:
Wellicht overbodige opmerking..maar is de agenda wel toegevoegd bij de ander? Alleen delen is niet genoeg, de ander moet hem dan ook even toevoegen in de Google Agenda (en synchroniseren aanzetten)
ja hij is ook toegevoegd, op de computer is het namelijk wel zichtbaar.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan ook even op de foon toevoegen? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Maxdeboer
F_J_K schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:51:
Dan ook even op de foon toevoegen? ;)
Heb ik al gedaan😊

• Timmeaho
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:10
In je agenda app (ik ga even uit van de standaard IOS agenda app) onderaan in het midden op agenda's drukken en controleer hier of de bewuste google agenda er in staat en ook een vinkje heeft.

• Maxdeboer
Timmeaho schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:53:
In je agenda app (ik ga even uit van de standaard IOS agenda app) onderaan in het midden op agenda's drukken en controleer hier of de bewuste google agenda er in staat en ook een vinkje heeft.
die agenda staat er daar niet tussen dus kan het niet aanvinken

• Timmeaho
is het account waar de google agenda aan gekoppeld is ook als account gekoppeld op IOS?

kijk bij instelling -> agenda -> accounts. Hier zou het betreffende account ook tussen moeten staan, en aangevinkt dat die de agenda deelt. Anders kun je hier het account toevoegen.

als voorbeeld: ik zie in dit account lijstje 3 accounts staan waarvan 1 mijn gmail account is en daar staat onder dat de agenda wordt gedeeld.

• Maxdeboer
Timmeaho schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:01:
is het account waar de google agenda aan gekoppeld is ook als account gekoppeld op IOS?

kijk bij instelling -> agenda -> accounts. Hier zou het betreffende account ook tussen moeten staan, en aangevinkt dat die de agenda deelt. Anders kun je hier het account toevoegen.

als voorbeeld: ik zie in dit account lijstje 3 accounts staan waarvan 1 mijn gmail account is en daar staat onder dat de agenda wordt gedeeld.
Dat is als je het hele account exporteert. Dan komt de agenda van de andere persoon die het met mij deelt ook in hun agenda, dat was het probleem eerst namelijk.

• Timmeaho
Maxdeboer schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:04:
[...]
Dat is als je het hele account exporteert. Dan komt de agenda van de andere persoon die het met mij deelt ook in hun agenda, dat was het probleem eerst namelijk.
en als je het account gebruikt met wie het gedeeld wordt? Dus persoon a@gmail deelt met B@gmail. Als ik je goed begrijp heb je geprobeerd om het account van a@gmail toe te voegen, terwijl je volgens mij juist b@gmail als account moet toevoegen.

• Maxdeboer
Timmeaho schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:07:
[...]

en als je het account gebruikt met wie het gedeeld wordt? Dus persoon a@gmail deelt met B@gmail. Als ik je goed begrijp heb je geprobeerd om het account van a@gmail toe te voegen, terwijl je volgens mij juist b@gmail als account moet toevoegen.
Ja ik wil hem delen met persoon a en b inmiddels is a gelukt maar bij b is die op de telefoon nog niet zichtbaar, op de computer wel.

• Maxdeboer
Timmeaho schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:07:
[...]

Ik verduidelijk mezelf even: ik praat vanuit mijn eigen telefoon en waar de agenda niet zichtbaar is is bij telefoon b

• Timmeaho
Maxdeboer schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:14:
[...]

Ja ik wil hem delen met persoon a en b inmiddels is a gelukt maar bij b is die op de telefoon nog niet zichtbaar, op de computer wel.
oke, kleine correctie op mijn eerdere voorbeeld. Persoon C deelt dus met persoon A en B. A is als gelukt dus daar kijken we niet meer naar.

Staat bij persoon B het gmail account in zijn of haar accountlijst? zo niet, dan moet die toegevoegd worden. Zo ja, controleer of de agenda staat aangevinkt.

Als het account erin staat en de agenda staat aangevinkt maar je ziet hem alsnog niet dan weet ik het helaas ook niet meer.

• Maxdeboer
Timmeaho schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:19:
[...]

oke, kleine correctie op mijn eerdere voorbeeld. Persoon C deelt dus met persoon A en B. A is als gelukt dus daar kijken we niet meer naar.

Staat bij persoon B het gmail account in zijn of haar accountlijst? zo niet, dan moet die toegevoegd worden. Zo ja, controleer of de agenda staat aangevinkt.

Als het account erin staat en de agenda staat aangevinkt maar je ziet hem alsnog niet dan weet ik het helaas ook niet meer.
Ja, heb het even gecheckt maar staat er correct in!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee