Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies aankoop muis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• DreadZeppelin
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-02 01:51
Ik zoek een nieuwe muis, ik gebruik al jaren een CM Storm Recon en die is langzamerhand toe aan vervanging. Ik heb al zitten kijken op Rocketjumpninja maar heb daar volgens mij vrij weinig aan omdat mijn huidige muis zo zwaar is. De sprong van +/-120g naar de helft of iets meer lijkt me te groot.

Budget
Rond de 50 euro ongeveer (tenzij ik echt iets misloop door minder dan 100 euro uit te geven aan een muis).

Voorkeuren
Ik heb zitten kijken naar een muis met een thumb rest, dat lijkt me best comfortabel namelijk. Hier de link ik naar de 'vergelijk producten' lijst die ik heb gemaakt. Daar staan (naast mijn huidige muis) de Cooler Master MM830, Hyperx Pulsefire Surge, Corsair Nightsword, Corsair M65, Corsair Glaive and it's not on there but I've also been looking at the Logitech G502 Hero.

Als ik nog iets heb gemist qua info laat het even weten

Alle reacties

• NeluZzz
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 20-04 10:42
Ik heb zelf een G503, redelijk betaalbaar, licht maar wel wat kleiner. Werkt echt dikke prima op een goede muismat. Misschien het overwegen waard? Wel zonder een thumbrest trouwens.

• DreadZeppelin
Thanks, ik zal meteen checken! Ik denk wel dat ik zelf een iets grotere muis wil.
(bedoel je btw de G603 of de G502, ik nam aan dat je de eerste bedoelt)

• NeluZzz
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 20-04 10:42
DreadZeppelin schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:33:
Thanks, ik zal meteen checken! Ik denk wel dat ik zelf een iets grotere muis wil.
(bedoel je btw de G603 of de G502, ik nam aan dat je de eerste bedoelt)
Ik bedoel de G305! Even de cijfers door elkaar gehaald. Maar prima ding alleen kleiner dan een Deathadder.

• DreadZeppelin
NeluZzz schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:17:
[...]

Ik bedoel de G305! Even de cijfers door elkaar gehaald. Maar prima ding alleen kleiner dan een Deathadder.
Aaahhhh that makes sense. Maar doe mij maar een klassieke muis met kabel, geen gehannes met batterijen enzo (nog meer dingen die ik kan vergeten 8)7).

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True