Toon posts:

NZXT {H1 Case Fire} Recall {USA/Candada only???}

Pagina: 1
Acties:

• darknessblade
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-03 15:26

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:06
@darknessblade Staat op de radar, pakken we op. Dank voor de heads-up :)

• darknessblade
@Xtuv geen probleem.
----
Vond het wel belangrijk. Ik heb ook al alle reviewers erover geinformeerd, via een comment of een PM.
Hierdoor zijn zij ook op de hoogte van de problemen met deze behuizingen.
-----
Mischien ook een Idee om contact op te nemen met alle "partner" winkels zodat zij de verkoop van deze behuizingen kunnen staken.

• Cranx
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-11-2022
@darknessblade bedankt voor de toelichting. Ik was al op de hoogte van het probleem. Gelukkig heeft mijn case al de nylon schroeven maar ik heb wel al een nieuwe riser bij NZXT aangevraagd.

• Cranx
@darknessblade waar zie je trouwens dat de riser recall alleen geldt voor USA/Canada? In de blogpost van NZXT vind ik dat niet terug.

• darknessblade
@Cranx
Ik had het zo gepost omdat het voor mij niet duidelijk was of het nou wereldwijd is of alleen in canada en de USA.

Toen nintendo de Joycon drifting fixte, was de Fix gratis voor iedereen in de USA/Canada. maar er werd niets gedaan in NL en de EU

• Cranx
Ah zo. Zo ver ik weet is het gewoon wereldwijd, net zoals de nylon schroeven.

• darknessblade

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-03 16:44

AverageNL

Redacteur
@darknessblade deze was ons inderdaad opgevallen - bedankt voor het melden! :)

Ik ben hier zojuist even ingedoken. Uitgaande van het bericht van de Consumer Product Safety Commission, lijkt deze recall vooralsnog alleen te gelden voor de VS en Canada. Daarnaast was de komst van deze specifieke 'formele' terugroepactie (in de VS) al bekend, zo stond ook in ons vorige bericht:
Ook zegt NZXT in de Verenigde Staten al sinds november samen te werken met de Consumer Product Safety Commission om een formele terugroepactie in gang te zetten. Die terugroepactie moet nog aangekondigd worden door de CPSC.
Ik heb contact opgenomen met de PR-medewerkers én het H1-supportteam van NZXT. Ik heb o.a. gevraagd of er gevolgen zijn voor Europese H1-eigenaren, nu deze formele recall is aangekondigd. Het lijkt me verstandig om een eventueel antwoord af te wachten, gezien de bovenstaande constateringen. Als/zodra NZXT hier meer duidelijkheid over schept, laat ik het direct weten :)

[Voor 3% gewijzigd door AverageNL op 13-02-2021 12:34]

• darknessblade
@AverageNL

Ik had dat al verwacht dat de "Recall" Origineel alleen in de USA/Canada was.
voor de EU is het nog afwachten hoe en wat het resultaat gaat worden.
-----------
Ik kwam het alleen tegen op youtube van Gamers Nexus die er eerder ook al met NZXT contact over hadden.

Het is teminste goed dat jullie er ook bovenop zitten.
Vooral voor de Nederlandse/Europese gebruikers.
-----------

Ik had ook al gemerkt dat veel winkels vrij snel waren met het verwijderen van de kast van hun site.
Hadden jullie dit aan de partner winkels doorgegeven? of is dit vanuit hunzelf ondernomen.

Kunnen jullie tevens contact op nemen met MAX-ICT, want zij zijn de enigste die deze kast nog met de status "OP vooraad" hebben staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• darknessblade
@willemdemoor @AverageNL @Xtuv

Nieuwe video mbt het probleem met de NZXT riser van gamers-Nexus:

YouTube: NZXT Bait & Switch on PCIe Riser Replacement: Just Do the Right Thing

Steve van Gamers-Nexus is niet bepaald blij met wat NZXT heeft gedaan.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee