~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Vraag
Alle reacties
Ik denk dat je in de war bent. Om posts op te zoeken (forumposts neem ik aan dat je bedoelt) kan je op de profielpagina op het nummer achter "forumreacties" klikken.Eagle Creek schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:46:
Hi,
Voorheen was ik gewend posts van gebruikers op te zoeken door te klikken op het profiel en daarna op activiteit. Ik krijg echter nu geen lijst met posts meer te zien. Sterker nog, bij sommige users zie ik als ik op Activiteit klik "heeft geen productreviews" (gallery: Prime_nl_) terwijl ik daar helemaal niet naar op zoek ben.
Zit ik scheef of is e.e.a. veranderd?
Frontpage reacties zouden inderdaad bij de "activiteit" staan maar deze user heeft er 0. Dit kan je weer zien op de profielpagina onder "Reacties: 0"
Ik ben inderdaad in de war, heb daarom mijn post aangepast en overgehouden wat ik nu onlogisch vind : -). (misschien een oude bug maar desalniettemin wel meer correct bericht nu)
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Het is inderdaad inconsistent, maar het is ook een oude pagina waar al jaren niet meer naar omgekeken is en wat eigenlijk eens een betere invulling zou moeten krijgen...
Intentionally left blank