Ik hoorde dat het mogelijk was Max Payne himself een ander uiterlijk te geven d.m.v. face skins?
Is dit zo en zo ja hoe werkt dat dan
Is dit zo en zo ja hoe werkt dat dan
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
[topic=192061]Je zoekactie naar 'max payne' leverde 216 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
blup
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Hij zou het toch in één van DIE topics kunnen vragenOp dinsdag 14 augustus 2001 13:26 schreef Werkeend het volgende:
larzan.... bij al die topics gaat het nergens over facial skins... dus je search heeft weinig nut...
Nou Larzan,Op dinsdag 14 augustus 2001 13:25 schreef Larzan het volgende:
Ben ik het met je eens?
Eeeeeehm? Ok, whatever you say. Maarre...je kan misschien voordat je een topic opent eerst ff search gebruiken. Das een knopje aan de bovenkant van het scherm. Gezien je aantal posts kan je ook meteen ff het knopje ernaast klikken 'faq'. Dat betekent frequently asked questions meestal vind je daar wel antwoorden op wat nou mag en niet mag op dit forum.
Zie mijn post als een soort dienst. Niet om je af te zeiken.
Some things can not happen until they happen...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Deze opmerking had jij ook vast wel ergens anders kunnen plaatsen.Op dinsdag 14 augustus 2001 15:16 schreef JeanLucPicard het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat Larzan vet gelijk heeft, hij kan het best in 1 van de andere 200 topics vragen!
Ik neem gvd de moeite om 216 topics ff te posten, en ik geef nog die URL. Wat zit jij nou eigenlijk te zeiken?Op dinsdag 14 augustus 2001 15:13 schreef Soef het volgende:
Larzan loop niet zo te zeiken, en help die gozer nou gewoon.
ff ontopic, ik denk ook dat je maar ff op de site moet gaan kijken, er is een speciale site voor dat soort shit, maar die is volgens mij al gegeven, en dat is www.maxpaynecenter.com , daar heb ik het skin proggie ook vandaan dus..
En ja hoor...weer een newbie. Leer eerst ff normaal te doen, daarna mag je ook wat zeggen ok?Nou Larzan,
stoer hoor.
Verwijderd
Ik hoef iig niet als ik Spielerij binnenwandel 400 keer Max Payne te zien. Ik vind het niet eens een leuk spel.Op dinsdag 14 augustus 2001 20:40 schreef Guuske het volgende:
[..]
Deze opmerking had jij ook vast wel ergens anders kunnen plaatsen.
Deze opmerking van mezelf had ik ook via icq kunnen doen.
Op deze manier hebben we dadelijk 1 forum met 1 topic waar alles instaat.
Maar dat maakt jullie niet uit he ?
Nieuw topic krijsen jullie "UTFS"
Oud topic beginnen jullie te krijsen over "geen oude topics omhoog halen".
Het topic is daar , gewoon ff antwoord en voila het zakt weg.
Probeer te leven met mensen die het net wat anders zien dan jullie.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq