Is het mogelijk om Titels mee te branden van MP3's e.d. naar MD via een optische kabel (dmv de Live! Drive van de SB Live! 5.1 Platinum)
't lukt niet eens als je van CD naar MD kopieert.
't is wel jammer, bespaart je een hoop tijd.
't is wel jammer, bespaart je een hoop tijd.
-
En d'r is natuurlijk ook weer geen stukje software te verkrijgen waarmee je de Titels op je MD kunt modden met tussenkomst van je PC via een optical cable
?
Anybody?Op dinsdag 14 augustus 2001 13:24 schreef dizzystef het volgende:
En d'r is natuurlijk ook weer geen stukje software te verkrijgen waarmee je de Titels op je MD kunt modden met tussenkomst van je PC via een optical cable?
Verwijderd
Optische kabel is SPDIF signaal. Het is dus de vraag of je geluidskaart het aanpakken van bits om titels te versturen "eet". Dat zou dan met de SPDIF user bits moete.Op donderdag 23 augustus 2001 13:17 schreef dizzystef het volgende:
[..]
Anybody?
Vervolgens moet je MD ook een SPDIF implementatie hebben waarmee dat kan. Ik vrees het ergste voor je. Het is niet de software maar de hardware die jouw wens (zoe goed als zeker) niet ondersteunt.
Er bestaat wel een stukje HW+SW zodat je met je PC de titels naar je MD-recorder kan gooien.
Je moet dan een Infrarood-verzender aan je PC aansluiten, die het IR-signaal naar je MD-deck gooit.
Effe de site opzoeken.
Je moet dan een Infrarood-verzender aan je PC aansluiten, die het IR-signaal naar je MD-deck gooit.
Effe de site opzoeken.
-
WinRemote
Kijk hier maar eens. 'T is alleen handig als je een MiniDisc-Deck hebt, omdat je een IR-ontvanger nodig hebt.
Kijk hier maar eens. 'T is alleen handig als je een MiniDisc-Deck hebt, omdat je een IR-ontvanger nodig hebt.
-
Thanx, ik heb ook en deck (MXD-3, CD/MD combo). Dus ik zal ff de site tsjekken of ik er wat aan heb.Op donderdag 23 augustus 2001 13:33 schreef FoxzMan het volgende:
WinRemote
Pagina: 1