Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vervuilende items in Keychain

Pagina: 1
Acties:

• Qck
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 18:54
Nu Apple een Keychain addon voor Chrome op Windows heeft gebouwd, ben ik eens aan het kijken of het een waardige vervanging is van mijn huidige password manager. Ik gebruik voornamelijk Apple-producten, maar heb ook een Windows-machine waar ik op moet werken.

Na het opstarten van Keychain (op MacOS) viel me op dat er gigantisch veel zooi instaat. Hier en daar een wachtwoord van een website of een applicatie, maar ook staan er veel regels in van, zo te zien, applicatie-instellingen. Zie onderstaand lijstje. Is dit normaal? Is dit te verbergen? Ik zit totaal niet te wachten op een password manager die vol zit met zooi wat niet normaal te lezen is. Dit is gigantisch vervuilend.

Music is not just a sound, it's a way of living.

• nst6ldr
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:25

nst6ldr

Die met de warrige naam

Ik kan me voorstellen dat er ook tokens in komen te staan, maar dat er verschillende regels soms wel 6 keer voorkomen is bijzonder rommelig en niet te volgen.

Voor als je even niks te lezen hebt (pdf)

• Qck
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 18:54
Nou ja, tokens die puur en alleen in applicaties gebruikt worden hoef ik echt niet te zien. Ik kan er toch niks mee. Maar inderdaad, meer dan één keer is wel vreemd.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True