Toon posts:

Slecht beeld Geforce ! quadro ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt in meerdere posts gesproken ove het slechte uitgangs filter op nvidia refrence design based kaarten, weet iemand mischien of een quadro hier ook aan onderhevig is, lijkt mij een beetje vreemd, kaart van 3 rooie, en nog geen scherp beeld boven 1280xwhatever.

RGZ

MASH

Verwijderd

Daar het hier om refrence design based kaarten gaat zal dat voor jou kaart denk ik ook opgaan. :7

http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Quadro's hebben er dus ook last van ja ..

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
That sux bigtime, 3 rooie !!!, ik heb zelf geen quadro, maar het was een vraag aan de hand van :

[topic=130252]

Als dit zo is, dan zou ik alle quadro eigenaren even om hun reactie en ervaringen willen vragen.

RGZ.

MASH

Verwijderd

Maar wacht, ik heb een Quadro (gemodificeerde Elsa Geforce2Ultra 64mb DDR 4ns) en ik heb echt nergens last van, ook niet op hogere resoluties of verschillende kleurdiepten en/of refreshrates.
Ik denk dat een goede monitor ook een vereiste is en misschien dat de kabel (tussen PC en monitor) hierin ook een rol in speelt . .
Ik zit in ieder geval niet met het probleem dat ieder GeForce bezitter schijnt te hebben.

Zou Elsa de beste GeForce kaarten maken . . :?

Verwijderd

Neem nou bijv. architekten, die besparen niet op de aankoop van GFX of monitor en die hebben het probleem ook niet.
Pagina: 1