Make lovecraft not warcraft.
Die laatste suggestie lijkt me wel haalbaar. Wel wordt er vaak een 2e post gereserveerd voor uitbreidingen op de topicstart. Vraag is of dat in dit geval voor verwarring kan zorgen?
Intentionally left blank
Lijkt mij van niet. Waarom zou het verwarring veroorzaken?crisp schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:21:
Vraag is of dat in dit geval voor verwarring kan zorgen?
Geen idee; misschien verwachten (andere) gebruikers nu juist wel dat dat wordt 'samengevoegd'?rens-br schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:22:
[...]
Lijkt mij van niet. Waarom zou het verwarring veroorzaken?
Intentionally left blank
Mijn ervaring is dat het niet samenvoegen de voorkeur heeft.
Ik heb van meerdere topicstarters al een keer het verzoek gehad of ik zijn openingspost en het eerste bericht uit elkaar kon trekken.
Ik heb van meerdere topicstarters al een keer het verzoek gehad of ik zijn openingspost en het eerste bericht uit elkaar kon trekken.
Aight, dan ga ik daar binnenkort maar eens een quick-fix voor maken
Intentionally left blank
En bij deze wordt de post na een topicstart niet meer samengevoegd
Intentionally left blank
@crisp dat was snel. Top!
Mooi! Bedankt!
Make lovecraft not warcraft.
Is deze feature gesloopt of verwijderd? In bijvoorbeeld Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2024 (29 november & 2 december)" wordt de tweede post alsnog samengevoegd met de topicstart. Dit was gisteren nog niet zo.crisp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:41:
En bij deze wordt de post na een topicstart niet meer samengevoegd
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ah, toch een edge-case gemistYorinn schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:59:
[...]
Is deze feature gesloopt of verwijderd? In bijvoorbeeld Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2024 (29 november & 2 december)" wordt de tweede post alsnog samengevoegd met de topicstart. Dit was gisteren nog niet zo.
Intentionally left blank
@crisp wordt jij ook wel eens ooit Lucky Luke genoemd? Je fixt bugs sneller dan je schaduw.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()