Heb via V&A een ps4 spel gekocht maar niet ontvangen, verkoper zegt dat die vorige week maandag is verstuurd zonder T&T
Meestal ontvang ik spel meteen de volgende dag, maar nu is het veel langer.
Omdat ik het spel niet heb ontvangen heb ik gevraagd of die de helft wil terugboeken van het aankoopbedrag. Maar de verkoper gaat niet akkoord, hij zegt dat ik het verlies maar moet nemen omdat hij eendezelfde situatie zat paar dagen,weken terug!!!!!!
Ben ban dat die het spel nooit heeft opgestuurd.
Hij heeft wel veel positieve reviews net als ik.
Wat te doen....niks anders dan een negatieve review achterlaten?
Grote update 5-2-2020: Spel is binnengekomen vandaag, erg grote vertraging door postnl ongelooflijk. Maandag 25-1 was die verzonden door de verkoper.
Geld is weer overgemaakt naar de verkoper.
eind goed al goed.
Topic kan op slot.
Meestal ontvang ik spel meteen de volgende dag, maar nu is het veel langer.
Omdat ik het spel niet heb ontvangen heb ik gevraagd of die de helft wil terugboeken van het aankoopbedrag. Maar de verkoper gaat niet akkoord, hij zegt dat ik het verlies maar moet nemen omdat hij eendezelfde situatie zat paar dagen,weken terug!!!!!!
Ben ban dat die het spel nooit heeft opgestuurd.
Hij heeft wel veel positieve reviews net als ik.
Wat te doen....niks anders dan een negatieve review achterlaten?
Grote update 5-2-2020: Spel is binnengekomen vandaag, erg grote vertraging door postnl ongelooflijk. Maandag 25-1 was die verzonden door de verkoper.
Geld is weer overgemaakt naar de verkoper.
eind goed al goed.
Topic kan op slot.
[ Voor 16% gewijzigd door Amaze86 op 05-02-2021 12:56 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky