• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik zit met een zwaar irritant probleem. Ik wordt dagelijks ongeveer 25 keer gefaxt op mijn nieuwe telefoonnummer. Een hoop daarvan zijn niet te herkennen d.m.v. nummerweergave. Ik zou graag dat dit stopt. KPN kan er niets aan doen, ik moet maar een ander nummer nemen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik ben al aan het rondvragen of iemand een telefoon+fax heeft (en ik heb geen modem) om te kijken wat er gefaxt wordt (schijnt een computerbedrijfachtig iets te zijn :9~ ). Maar tot op heden geen succes. Nu wil ik proberen om via internet informatie te zoeken van welk bedrijf ik mijn telefoonnummer heb en zo proberen om het te stoppen. Ik weet alleen niet waar ik het beste kan beginnen. Bij KPN kom ik niet ver, daar is alles up-to-date. Iemand enig idee waar ik het beste kan zoeken?

Tnx!

MIG

Verwijderd

Misschien dat je wat verder komt met http://zoekopnummer.saxen.net

Je zou het eerst eens met je eigen nummer kunnen proberen, en dan kijken wat er uit komt.
En anders een modem kopen (is goedkoper dan fax) en dan hopen dat er een nummer in de fax header staat.

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 13:26

En1

kpn kan die nrs wel zien en die kan ze dan blokkeren hoor daz gelul van kpn

Maximum effort - Deadpool

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gewoon een klacht indienen bij KPN, dat doet wonderen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Nummer Naam Straat Huisnr. Postcode Woonplaats
Security error !

Jammer.

Ik heb KPN al gebeld en ze kunnen volgens hun niet zien van wie het nummer is geweest. Ik kon wel kosteloos een ander nummer krijgen want (dat geven ze wel toe) het is een fout van de KPN. Ze zeiden zelf al dat ik moest proberen die faxen te onderscheppen om het nummer achter te halen. Fax probeer ik te lenen, maar niemand heeft zo'n ding en een modem kopen wil ik ook niet want ik heb er niets aan.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wil je het nummer hier plaatsen? (Zo niet: niet doen!) Misschien dat iemand nog een oude CDfoon kan nazoeken mbv FoonGrep.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Telefoonnummer wil ik wel plaatsen, maar als iemand mij echt wil helpen kan het ook via een mailtje. Dat is wel zo verstandig denk ik. Dus kijk maar in mn profile en stuur een mailtje als je wilt helpen. Want CD foon heb ik niet.

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Probeer anders zoveel mogelijk nummers te verzamelen, en dien dan een klacht in (bij de klantenservice weten ze wel waar je de klacht heen kan sturen/faxen).

Zou trouwens best eens kunnen zijn dat een aantal bedrijven een verkeerd 06-faxnummer hebben gekregen van iemand, waardoor jij nu de dupe bent.
Pagina: 1