Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• IceyNipple
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 02-02 13:08
Hi Forum,

Ik heb sinds een maandje de Lenovo Yoga Slim 7 15IMH05. Erg tevreden met deze laptop, echter dien ik veel te schakelen tussen werk- en privélaptop. Om het allemaal wat soepeler te laten verlopen wil ik hier een docking systeem voor aanschaffen. Ik had al een docking station gekocht via ali-express om eens te testen. Dit werkt goed, behalve dat hij de 2 extra gekoppelde schermen als 1 scherm ziet. (https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.4e134c4dRA4vAU.

Via de klantenservice van Lenovo kreeg ik te horen dat het niet mogelijk is met deze laptop een docking station te gebruiken. Nu ben ik benieuwd of dit daadwerkelijk zo is, of dat ze zelf geen compatible systemen hebben gemaakt. Ik ben verder behoorlijk A-technisch, dus vandaar mijn vragen hier.

1. Is het mogelijk dit docking station werkend te krijgen? Dus dat mijn laptop de 2 schermen apart detecteert?
2. Wat voor docking station raad je anders aan voor deze laptop waarbij dit wel werkt en waar dien ik verder nog aan te denken?
...

Groetjes en alvast bedankt!
...

[Voor 12% gewijzigd door IceyNipple op 01-02-2021 16:45]

Alle reacties

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Ik kan me niet voorstellen dat een generieke USB3 port replicator niet zal werken. Een Toshiba Dynadock of zoiets.

Leef je uit: https://tweakers.net/docking-stations/

[Voor 19% gewijzigd door gambieter op 01-02-2021 17:01]

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• IceyNipple
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 02-02 13:08
En bijvoorbeeld het werkend krijgen van het docking systeem dat ik nu heb liggen? Zijn daar toevallig nog oplossingen voor?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True