Toon posts:

[vraag en aanbod] schoolboeken en zooi...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet weer eens schoolboeken kopen. Tot nu toe heb ik ze allemaal nieuw gekocht, maar het leek me ook wel eens makkelijk om die een keertje tweedehands te kopen.

Gezien mijn opleiding (hhs, eerste jaar via) redelijk computergerelateerd is, dacht ik, goh, misschien is er wel een aparte plek voor in de in de vraag en aanbod, maar helaas. Kan die er komen? Lijkt mij wel makkelijk als ik zo de komende vier jaar steeds aan me boeken kan komen....

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 08:37

Dries Arnolds

*bling bling*

Dat lijkt me niet in de lijn van V&A liggen. Het gaat om computerstuff en daar ligt ook de grens. Als schoolboeken kunnen, wat zou er dan niet kunnen? Binnen een week heb je brommers, zelfgebakken cakes en blind-date reguests in de V&A staan.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:28

Hoicks

Techno!

Op dinsdag 14 augustus 2001 12:28 schreef DasH het volgende:
Dat lijkt me niet in de lijn van V&A liggen. Het gaat om computerstuff en daar ligt ook de grens. Als schoolboeken kunnen, wat zou er dan niet kunnen? Binnen een week heb je brommers, zelfgebakken cakes en blind-date reguests in de V&A staan.
Vind ik op zich helemaal geen slecht idee, aangezien boeken handen vol geld kosten, met het oog op de studerende mensen hier enz. Als je alleen boeken die met ict te maken hebben tolereert zie ik er geen probleem in.

Wat is het verschil tussen een Computerboek/Handleiding aanbieden/kopen danwel een software pakket aanbieden wat je ook voor school moet hebben?

Kortom: Ik vind ict studie materiaal zeker wel computer-related.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier zijn volgens mij al meer discussies over geweest. Resultaat is dat het nog steeds niet kan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||