Toon posts:

Partij verkoop advertentie dat een collectie verkoop is

Pagina: 1
Acties:

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:37

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Topicstarter
Er is door mod een advertentie van mij verwijderd preview/inactief gezet (tweede keer)
Dit betreft een 35stuks big box dos/win95 spellen geen één is hetzelfde en dit is een collectie en wil ik ook zo beschouwen.

> mods only https://tweakers.net/aanb...ames-dos-win95-win98.html

Ik heb al eens eerder de mod hier op aangesproken en geen antwoord gehad.

Deze advertentie is nu op inactief gezet om rede :
dat minimale afname of partij verkoop niet toegestaan is op Vraag en Aanbod. Zie ook artikel 6 van onze V&A Voorwaarden
Op Artikel 6 kan ik alleen lezen over partij of meerderen.
P
Het is niet toegestaan om advertenties voor identieke producten meer dan één keer op V&A te plaatsen. Indien meerdere identieke producten aangeboden worden, dient één advertentie te worden geplaatst waarin wordt vermeld hoeveel producten er beschikbaar zijn. Zodra een product is verkocht, dient de hoeveelheid beschikbare producten te worden aangepast.
Het zijn geen identieke producten ze staan niet vaker op V&A..
R
Het is niet toegestaan om een verplichting tot minimale afname in de advertentie op te nemen. Indien in de advertentie meerdere identieke producten worden aangeboden, moet het mogelijk zijn om elk gewenst aantal te kunnen kopen.
Het zijn GEEN identieke producten het is een collectie/verzameling.
Waarvan ik niet de enige ben die grote stapel spellen in één keer wil verkopen.
zie> https://tweakers.net/games/aanbod/

Ik vind die heel vervelend en verwarrend en raar dat ik games hier op v&A per stuk zou MOETEN verkopen.
Als ik er nu een Windows95 pc bij doe is het dan wel één compleet systeem?

En ook advertentie met twee switches en een router deze zijn ook niet hetzelfde komen wel van dezelfde netwerk af.
Mods only > https://tweakers.net/aanb...isco-router-switches.html

Ik heb ze alle 3 voor 50,- spotprijs bij elkaar los zou ik er meer voor vragen, of moet ik ze allemaal verbinden met een netwerkkabel is het dan wel één systeem?

[Voor 11% gewijzigd door 42dpi op 01-02-2021 21:51]

Si vis pacem, para bellum

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 16:58

PcDealer

HP ftw \o/

Als je nou aangeeft dat ze per stuk te koop zijn, is het toch opgelost? Je biedt nu een partij aan en particulieren kopen gewoonlijk geen partij. Dit is een site voor particulieren en geen opkopers.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
@42dpi , ik denk dat Tweakers doelt op deze:
6.C
In iedere advertentie voor producten mag maar één concreet product worden aangeboden of worden gezocht. Bijbehorende accessoires van het aangeboden product dienen in dezelfde advertentie te worden geplaatst. Een compleet (computer)systeem wordt dus aangemerkt als één product.
Persoonlijk vind ik het nogal triest dat je de spellen niet als één koop kan aanbieden, waarom wordt hier voor Consoles niet op gehandhaafd? Het gros die advertenties is ook inclusief spellen.

Anders gooi je er een bootable USB'tje bij met Dosbox, dan heb je exact hetzelfde als de console aanbieders en dat mag blijkbaar wel :+

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Hij/Hem/Zijn (Hoofdletters!)

PcDealer schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 01:38:
Als je nou aangeeft dat ze per stuk te koop zijn, is het toch opgelost? Je biedt nu een partij aan en particulieren kopen gewoonlijk geen partij. Dit is een site voor particulieren en geen opkopers.
Nee, want hij wil ze niet per stuk verkopen.

Je hoeft je postzegelverzameling toch ook niet per postzegel te verkopen?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

PcDealer schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 01:38:
Ik ben geen gamer, maar win85/98 doet me vermoeden dat dit geen moderne spellen zijn en dat dit geen partij is die voor de handel wordt gekocht/verkocht.

Dit lijkt heel veel op de doos boeken op de rommelmarkt die als doos verkocht wordt. En zoiets wordt echt wel door particulieren gekocht.

De vergelijking met de postzegelverzameling gaat ook wel op denk ik.

Ik heb zelf ooit via tweakers 3 (identieke) barkrukken gevonden. Dat zou ook niet meer mogen?

Wat betekent mijn avatar?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 16:58

PcDealer

HP ftw \o/

Dido schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:10:
[...]

Ik heb zelf ooit via tweakers 3 (identieke) barkrukken gevonden. Dat zou ook niet meer mogen?
In Vraag en Aanbod? Ik ben benieuwd in welke categorie. Of je moet het V&A topic op het forum bedoelen.
Als het zou mogen, dan zou afname van 1 stuks mogelijk moeten zijn.

LinkedIn WoT Cash Converter

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:55
@42dpi misschien goed om de moderator die de advertentie geblokt heeft hier ook even te taggen?

• JZX81_Drift
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-03 17:56

JZX81_Drift

No gods, only 4AGE

Maak de stukprijs van 1 game ongeveer de helft van wat je voor de hele partij wilt hebben, dan nemen mensen vanzelf de hele partij over :)

Als iemand dan alsnog een losse game wilt kopen is het jouw winst :+

[Voor 20% gewijzigd door JZX81_Drift op 11-02-2021 14:05]

Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee