Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wie kent een goede dakadviseur in ZO-Nederland

Pagina: 1
Acties:

• Hubert57
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 06-05 10:12
Ik heb al jarenlang een lekkageprobleem aan mijn (shingle)dak. Als het een tijdlang hard regent druppelt het aan de binnenkant van mijn buitenmuur over bijna de hele lengte van het huis.

Ik heb er 2 dakdekkers bij gehad:
-de ene (die het dak indertijd gelegd heeft) denkt dat het condensvorming is, maar geeft geen oplossing
-de andere denkt dat er een verkeerd folie onder de shingles ligt en adviseert het hele dak te vervangen

Bij beide adviezen heb ik geen goed gevoel: de eerste omdat hij geen oplossing geeft, de 2e omdat hij conclusies trekt zonder op het dak te zijn geweest en hij mij ook niet kan laten zien waar de lekken in de shingles dan zitten.

Ik ben op zoek naar een vakkunidge en eerlijke dakadviseur of dakdekker in de buurt van Venlo die mij een echt goed advies kan geven.

Heeft iemand suggesties?

Alvast bedankt,

Hubert

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True