Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Monitor arm(en) gezocht voor tweemaal 49 inch scherm

Pagina: 1
Acties:

• Coenzy
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 04-05 22:59
Beste,

Al geruime tijd ben ik opzoek naar een arm om een tweede 49 inch scherm aan te bevestigen maar ik lijk hier niet in te slagen.

Ik heb ondertussen wel wat gevonden alleen wilde ik graag weten of iemand hier ervaring mee heeft?

Momenteel heb ik 1 maal deze:

code:
1
https://www.dell.com/nl-nl/shop/dell-ultrasharp-49-gebogen-monitor-u4919dw/apd/210-argk/monitoren-monitoraccessoires#techspecs_section

Hier zou ik er dan 1 van bij willen halen en deze boven elkaar bevestigen ik dacht dit te doen met deze:
code:
1
https://tweakers.net/pricewatch/1567878/newstar-curved-screen-bureausteun/reviews/

Heeft iemand hier evaring mee of tips of dit wel zou werken?

Wat voor mij nog een beetje een vraag teken is is de PC die ik heb, ik draai op een GTX 970, deze zou dit volgens mij als output wel aan moeten kunnen?

Zou iemand me wat verder kunnen helpen aub, wordt enorm gewardeerd.

Bedankt.

Coen

• Tha Ra
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 13:04
De arm die je stuurt zou volgens de specificaties (15 kg per scherm max) het gewicht aan moeten kunnen (de Dell-schermen wegen zoner voet 11,4 kg). Echter Heb ik in het verleden ook een arm gehad die hier veel op leek, hoewel het een ander merk was heb ik het vermoeden dat het om een OEM-product ging dus uit dezelfde fabriek kwam. Deze arm boog erg ver door met schermen binnnen de marges en de bouwkwaliteit viel zwaar tegen, en ik heb hem dus teruggestuurd (zie mijn laatste review in de Pricewatch). De enige review van de arm die jij linkte arm is ook niet erg lovend, dus ik ben bang dat hij vergelijkbaar is met degene uit mijn review.

Uiteindelijk heb ik (tweedehands) drie losse armen (Ergrotron) gekocht, zoiets zou je ook kunnen overwegen. Let er wel op dat de tweede hoog genoeg komt zodat de eerste monitor er nog onder past. Heb je ook de mogelijkheid om ze aan de muur te bevestigen?

Qua aansturing moet het geen probleem zijn, Je GTX 970 heeft als het goed is éénmaal HDMI 2.0 en éénmaal DisplayPort 1.2, beide aansluitingen zouden in staat moeten zijn om 5120x1440 op 60 Hz uit te sturen. Je kunt het voor de zekerheid nog even testen op je huidige scherm of ze het allebei doen.

Het enige dat me nog neit helemaal duidelijk is, is de VESA aansluiting achterop je scherm. Ik zie in de handleiding iets ove een niet-meegeleverde adapterplaat, maar ik zie niet precies waar die voor is. Je hebt voor de meeste armen in iig VESA 100 nodig (4 schroefgaten in een vierkant van 100x100).

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True