Ik zoek een setje DDR4 geheugen voor een upgrade kit?
Ben aan het kijken voor een upgrade van mijn huidige werkpaard (zie: inventaris: Werkpaard ) om weer vooruit te kunnen als simpele gaming machine en voor grafische werkzaamheden mocht er wat met mijn werklaptop zijn.
Wat is je budget?
In principe de best value. Zoals je zult zien in de lijstjes ben ik niet iemand die alles graag high-end wil. Goed is goed genoeg zeg maar ;-). Mocht het echter nodig zijn om 10 euro meer uit te geven zodat het complete setje beter werkt, dan is dat ook prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel tussen de Kingston HyperX op het moment en de Corsair Vengeance. Lijken gelijkwaardig maar dieper in de specs duikend raak ik de weg kwijt.
Sta open voor alternatieven. Wel redelijk low profile geheugen i.v.m. de koeler. Welke het uiteindelijk ook wordt :-)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het geheugen komt samen met de volgende updates:
Samen met de oude onderdelen:
Weet niet of het nog enigzins uitmaakt maar er komt binnenkort ook een nieuwe voeding voor (Seasonic Gold 550W). Die zit nu nog in een ander recent systeem maar obsolete geraakt. Daarnaast binnen nu en een X aantal tijd een 3060 / 3060ti.
Ben aan het kijken voor een upgrade van mijn huidige werkpaard (zie: inventaris: Werkpaard ) om weer vooruit te kunnen als simpele gaming machine en voor grafische werkzaamheden mocht er wat met mijn werklaptop zijn.
Wat is je budget?
In principe de best value. Zoals je zult zien in de lijstjes ben ik niet iemand die alles graag high-end wil. Goed is goed genoeg zeg maar ;-). Mocht het echter nodig zijn om 10 euro meer uit te geven zodat het complete setje beter werkt, dan is dat ook prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel tussen de Kingston HyperX op het moment en de Corsair Vengeance. Lijken gelijkwaardig maar dieper in de specs duikend raak ik de weg kwijt.
Sta open voor alternatieven. Wel redelijk low profile geheugen i.v.m. de koeler. Welke het uiteindelijk ook wordt :-)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het geheugen komt samen met de volgende updates:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 28,95 | € 28,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,- | € 89,- |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,90 | € 59,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 704,65 |
Samen met de oude onderdelen:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1650 AERO ITX 4G OC | € 153,22 | € 153,22 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 55,35 | € 55,35 |
1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (Closed) | € 55,- | € 55,- |
1 | Monitoren | Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Toetsenborden | Logitech K120 (Qwerty US) | € 9,67 | € 9,67 |
1 | Muizen | Logitech M150 Zwart/Geel | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair CX500M | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Adata Ultimate SU800 256GB | € 38,79 | € 38,79 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 385,57 |
Weet niet of het nog enigzins uitmaakt maar er komt binnenkort ook een nieuwe voeding voor (Seasonic Gold 550W). Die zit nu nog in een ander recent systeem maar obsolete geraakt. Daarnaast binnen nu en een X aantal tijd een 3060 / 3060ti.