Hey, korte vraag.
Begin december bestelde ik een intel NUC variant bij azerty via bol (Luma 15) met 90+ mAh batterij, goed voor, blijkbaar 6-10h batterij.
Dit was de reden van aankoop maar na driver installs, BIOS update ed. bleef de batterijduur, zoals bij aankoop, 1.5-3h, veels te weinig.
Ik heb een retour aanvraag gedaan, ingediend bij postpunt, gezien dat de oplader er niet bij zat, terug af gaan halen bij afleverpunt, oplader erbij gestoken, nieuwe retour gekregen van bol en een kleine verlenging van retourtermijn.
Pakketje is aangekomen (gehandtekend) vorige dinsdag om 12h maar is alsnog niet behandeld.
Volgens hen kan het wel een 6-tal dagen duren, vandaag dus.
Nu ben ik bang dat ze het toestel verloren zijn en daarom het zo lang duurt.
Iemand slechte ervaringen bij azerty? Dat zon dingen gebeuren?
Of denken jullie dat het idd druk is en ik binnenkort nieuws kan verwachten.
Het gaat om 1000 euro, veel geld voor me, dus ik maak me wat zorgen.
Al gebeld en gemaild naar hun, maar veel info krijg ik niet.
Begin december bestelde ik een intel NUC variant bij azerty via bol (Luma 15) met 90+ mAh batterij, goed voor, blijkbaar 6-10h batterij.
Dit was de reden van aankoop maar na driver installs, BIOS update ed. bleef de batterijduur, zoals bij aankoop, 1.5-3h, veels te weinig.
Ik heb een retour aanvraag gedaan, ingediend bij postpunt, gezien dat de oplader er niet bij zat, terug af gaan halen bij afleverpunt, oplader erbij gestoken, nieuwe retour gekregen van bol en een kleine verlenging van retourtermijn.
Pakketje is aangekomen (gehandtekend) vorige dinsdag om 12h maar is alsnog niet behandeld.
Volgens hen kan het wel een 6-tal dagen duren, vandaag dus.
Nu ben ik bang dat ze het toestel verloren zijn en daarom het zo lang duurt.
Iemand slechte ervaringen bij azerty? Dat zon dingen gebeuren?
Of denken jullie dat het idd druk is en ik binnenkort nieuws kan verwachten.
Het gaat om 1000 euro, veel geld voor me, dus ik maak me wat zorgen.
Al gebeld en gemaild naar hun, maar veel info krijg ik niet.