Toon posts:

Usb hub in bureau maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-03 21:32
Ik wil zelf een bureau gaan maken als nieuw project.

Wat ik hier graag in wil hebben zijn een paar usb aansluiting zodat ik makelijk mijn hotas en in de toekomst misschien een racesttuur+pendalen kan aansluiten voor een game sessie en deze daarna weer kan opruimen zonder al te veel gedoe.

Waar ik op uit kwam was een usb bay die ik dan in mijn bureau maak.

Ongeveer zoiets.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1USB, audio en video-hubsAkasa InterConnect Pro 5S€ 26,90€ 26,90
Totaal€ 26,90

Nu is mijn vraag. Zijn die kabels makelijk te verlengen in dien nodig.
Is er een soort addon voor mijn pc dat die aansluiting achter op mijn pc komen te zitten.( daar waar ook de video kaart aansluiting komen)

Of is er iemand die een makelijker alternatief heeft.

Ook wel makkelijk. Ik heb dit moederbord.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1MoederbordenMSI MAG B550 Tomahawk€ 165,-€ 165,-
Totaal€ 165,-

Alle reacties

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:23
Misschien is zoiets ook een optie:

https://www.allekabels.nl...30-hub-4-usb-poorten.html

Ik zie dat er ook varianten zijn met als extra aansluitingen bvb audio/microfoon of sd kaart.

Heb dit overigens zelf ook in mijn bureau gemaakt...even een gat boren met een gatenzaag en hij zit er netjes afgewerkt in :).

[Voor 53% gewijzigd door Devian op 01-02-2021 10:22]

https://wren.co/join/Devian

• tijs000
dat zou gemakkelijk zijn als ik hem op mijn bureau leg maar ik wil hem egt in mijn bureau maken.

ik zit wat beter te kijken. dat is inderdaad nog niet zo een gekke optie. ik weet alleen niet of ik die zelf heel mooi vindt.

[Voor 41% gewijzigd door tijs000 op 01-02-2021 10:25]

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:23
Hij zit dus echt helemaal plat verwerkt in je bureau, steekt misschien een mm boven het blad uit. Veel strakker kun je het niet krijgen volgens mij. Ben er zelf erg tevreden over (heb mijn pc weggewerkt, en heb hem voor hetzelfde gebruikt als jou...racestuurtje aansluiten tijdelijk enz)

Op allekabels staan meerdere varianten van dit type, ze staan hier tussen, maar vorm/model blijft redelijk gelijk:
https://www.allekabels.nl/usb_Accessoires/usb_hub.html

https://wren.co/join/Devian

• tijs000
Dit zijn zeker hele mooie oplossingen.
Grote kans dat dit hem uiteindelijk toch wordt.

Maar ik had meer een rechthoekige oplossing in mijn hoofd zitten.
Dan wordt het waarschijnlijk wel iets meer geknutsel maar dat vindt ik niet erg.
Dus mijn zoektocht gaat nog even verder.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee