Beste Tweakers,
Ik wil binnenkort mijn eigen PC builden. Dit wordt voor mij de eerste keer, vandaar dat ik graag nog even alles dubbelcheck met jullie. Ik heb de afgelopen weken de threads hier aandachtig gevolgd en de adviezen genoteerd; daarbij kwam ik zelf uit op de volgende PC build. Ik heb zelf al een Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC Edition weten te bemachtigen die ik graag zou willen gebruiken voor mijn build.
Alvast veel dank voor jullie tijd en moeite!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het voornamelijk gebruiken om te gamen op 1440p, maar ik zal het ook deels gebruiken voor werk (vandaar de 32 GB ram).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 ± 100 eur excl GPU. Ik ben binnenkort in het bezit van de Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC Edition
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor + GPU + accessoires zijn reeds aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een klein opzetje gemaakt met de onderdelen die ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag nog even willen controleren of ik niks over het hoofd zie
. Zijn er nog onderdelen die ontbreken? Compatibility issues? Zijn er betere alternatieven? Ik hoor het graag!
Ik wil binnenkort mijn eigen PC builden. Dit wordt voor mij de eerste keer, vandaar dat ik graag nog even alles dubbelcheck met jullie. Ik heb de afgelopen weken de threads hier aandachtig gevolgd en de adviezen genoteerd; daarbij kwam ik zelf uit op de volgende PC build. Ik heb zelf al een Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC Edition weten te bemachtigen die ik graag zou willen gebruiken voor mijn build.
Alvast veel dank voor jullie tijd en moeite!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het voornamelijk gebruiken om te gamen op 1440p, maar ik zal het ook deels gebruiken voor werk (vandaar de 32 GB ram).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 ± 100 eur excl GPU. Ik ben binnenkort in het bezit van de Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC Edition
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor + GPU + accessoires zijn reeds aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een klein opzetje gemaakt met de onderdelen die ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag nog even willen controleren of ik niks over het hoofd zie

# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Aorus ELITE AX V2 | € 149,95 | € 149,95 |
1 | Videokaarten | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC Edition | € 0,00 | € 0,00 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 185,- | € 185,- |
1 | Voedingen | MSI MPG A750GF | € 116,05 | € 116,05 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.028,76 |