Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zou voornamelijk door mijn neefje gebruikt worden voor gaming, denk hierbij aan een Fortnite, Warzone en hij wil graag in de toekomst iets met streaming gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
UPDATE: We hebben ervoor gekozen de videokaart in een later stadia te kopen. Er is een budget voor rond de 600€ EXCL videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op rand apparatuur na wordt dit een compleet nieuw systeem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst toekomst bestendig, zodat hij hier een tijdje mee voorruit kan. Hij zou ook graag een kleurtje in zijn kast willen.
Ga je overklokken?
Geen intenties tot overklokken
Wat hebben wij zelf al gevonden[i]
UPDATE naar aanleiding van de tips hieronder:
Mijn vraag is hoe is zijn de wachttijden met betrekking tot videokaarten op dit moment?
Graag zou ik hulp en tips ontvangen om mijn neefje een zo goed mogelijke game pc aan te bieden. Budget aangepast tot 600-650€.
Deze pc zou voornamelijk door mijn neefje gebruikt worden voor gaming, denk hierbij aan een Fortnite, Warzone en hij wil graag in de toekomst iets met streaming gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
UPDATE: We hebben ervoor gekozen de videokaart in een later stadia te kopen. Er is een budget voor rond de 600€ EXCL videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op rand apparatuur na wordt dit een compleet nieuw systeem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst toekomst bestendig, zodat hij hier een tijdje mee voorruit kan. Hij zou ook graag een kleurtje in zijn kast willen.
Ga je overklokken?
Geen intenties tot overklokken
Wat hebben wij zelf al gevonden[i]
UPDATE naar aanleiding van de tips hieronder:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550M Aorus Pro | € 95,51 | € 95,51 |
1 | Behuizingen | SilentiumPC Regnum RG6V EVO TG ARGB | € 73,- | € 73,- |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,28 | € 105,28 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 616,59 |
Mijn vraag is hoe is zijn de wachttijden met betrekking tot videokaarten op dit moment?
Graag zou ik hulp en tips ontvangen om mijn neefje een zo goed mogelijke game pc aan te bieden. Budget aangepast tot 600-650€.
[Voor 54% gewijzigd door crab- op 01-02-2021 22:20]