Toon posts:

Pagina not found bij aanklikken laatste pagina van topic

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-03 15:37
Bug gevonden op/via forum Laptop Aankoopadvies

Ik klik bij het topic "[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 9" op de laatste pagina (22), wat me leidt naar de url [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 9 waar ik het volgende zie:
Error™
Niet gevonden

Deze pagina bestaat niet, of het topic bevat geen reacties
(interne identificatie: topic::get_messages::no_messages_found)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb even een recount gedaan, ik denk dat het nu weer werkt :) (ik weet je post-per-pagina setting niet dus kan het niet makkelijk reproduceren zelf)

[Voor 17% gewijzigd door Kees op 01-02-2021 09:26]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Anders
Hi, ik krijg de error nog steeds te zien. Mijn posts per pagina staat op 25.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Kees schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:26:
Ik heb even een recount gedaan, ik denk dat het nu weer werkt :) (ik weet je post-per-pagina setting niet dus kan het niet makkelijk reproduceren zelf)
offtopic:
Mosterd na de maaltijd, maar dat kan je op zich berekenen :P In screenshot staat 526 reacties bij het topic en Anders ziet 22 pagina's. 526 / 22 = ~24 posts per pagina.

Ik krijg overigens ook een error op pagina 22 (bij 25 posts per pagina).

[Voor 7% gewijzigd door Hahn op 01-02-2021 21:15]

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:19

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb nog even een sync gedaan van de alias; denk dat dat het wel oplost :)

* crisp makes note dat een recount van een topic dus blijkbaar niet eventuele aliassen meeneemt...

[Voor 42% gewijzigd door crisp op 01-02-2021 22:15]

Intentionally left blank

• Anders
Als een zonnetje!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee