Ik heb een aantal scheuren in mijn dekvloer welke ik graag zou opvullen. Drempels die gesneuveld waren heb ik opgevuld met 'constructieve' reparatiemortel:
Is dit ook toepasbaar in de scheuren? Of is dat onhandig omdat dit spul juist niet (hoort) te krimpen? De diepste scheuren zijn circa 3cm. De vloer is een holle baksteen vloer met daar bovenop een cementdekvloer uit 1972. Die is gaan scheuren daar waar elektra door de deze dekvloer loopt (midden = wandcontactdoos woonkamer, gaat naar stopcontacten in de slaapkamers).De universele, standvaste reparatiemortel weberrep rox is geschikt voor constructieve werkzaamheden aan wanden en vloeren. De reparatie is zowel binnen en buiten toepasbaar. Bij uitstek geschikt voor alle voorkomende reparatiewerkzaamheden aan betonnen wanden, vloeren, balkonplaten, betonranden en lateien. De reparatiemortel kan tevens worden gebruikt als ondersabelingsmortel. weberrep rox reparatiemortel kan worden aangebracht in laagdiktes van 2 – 80 mm en is snel belastbaar. Na 28 dagen heeft de verharde mortel een druksterkte van >30 n/mm².
[Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 31-01-2021 23:39]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.