Toon posts:

Perfecte Reddit app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik kijk graag TV op de bank met Reddit op m’n schoot op m’n iPad Pro 11”. Ik heb over de jaren verschillende apps gebruikt en met allen (op iOS) heb ik problemen, of hij werkt niet zoals ik wil.

Wat ik wil:
Ik wil horizontaal door posts swipen, dit kan met de standaard Reddit, Readder, BaconReader.
Maar bij elk heb ik een probleem:
De standaard App heeft reclame (al kan ik daar mee leven), maar hij vergeet elke keer waar ik geweest ben als ik tussen apps wissel, dus elke keer als ik deze app gebruik moet ik een tijdje swipen tot ik terug ben waar ik gebleven was, elke.keer.weer. Om gek van te worden.
Readder heeft vaak geen geluid, ook hoor je vaak het geluid van een willekeurige video als je een andere post probeert te lezen.
BaconReader heeft problemen met websites en media weergeven, je moet vaak bovenaan op een link klikken ipv dat ie die alvast laadt en de inhoud laat zien (wat alle andere apps doen).

Ik heb tientallen apps geprobeerd en niets lijkt hét te zijn. Ik vind het prima om te betalen voor een app maar dan moet ik wel weten dat ik de app ook daadwerkelijk ga gebruiken.

Dus ik zoek:
Een Reddit app waarbij ik op een post kan klikken en dan de rest vd avond horizontaal door posts kan swipen. De standaard Reddit app kan dit, maar die vergeet de hele tijd waar ik ben gebleven. Op mijn Windows tablet zijn er meerderen met het gedrag dat ik zoek maar op iOS kan ik hem niet vinden.

Ik heb een gouden tip nodig, alvast bedankt!

Alle reacties

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:13

Martinspire

Awesomeness

Ik heb Baconreader, maar heb gewoon voor de advertentievrije versie gekozen. Die is niet duur en bevalt eigenlijk wel prima. Ik heb eigenlijk geen problemen met sites, tenzij ze helemaal los gaan op de javascript, dan moet je idd even tikken. Maar ik volg momenteel eigenlijk geen subreddits waar dat echt een probleem is. Je ziet het wel bij nieuws-sites die gelinkt worden, maar ik heb een tijd geleden juist een heleboel nieuws en andere negativiteit uit mn reddit subscriptions gegooid. Misschien is dat nog een tip voor je (dan ben je een stuk vrolijker elke dag). Of je moet bedoelen dat ie niet paginagroot opent, maar er zijn 3 verschillende weergaven in baconreader, waarvan 1 paginagroot is en je dan dus niet meer hoeft te klikken.

Ik snap dat gratis altijd wel mooi is, maar als je een app toch vrijwel dagelijks gebruikt is dat toch wel een paar euro waard?

Er zijn nog wel een dozijn andere apps maar die vond ik ook altijd niet echt boeiend. Ik vind verder het snel kunnen hiden van alle child comments, het swipen tussen posts en op comments voor opties wel prima werken en heb geen andere app gevonden waar dat eigenlijk zo lekker werkt.

Martinspire - PC, PS4, X1

• jodeltje
  • Niet online
Bedankt voor je reactie

Tja, de app laat bij een hoop posts de inhoud niet zien zonder op een link te klikken, die dan weer een pagina opent, om weer een andere pagina te openen. Dan kun je dus niet rustig door je feed heen swipen en wat comments lezen. Waarom BaconReader dit niet kan en (bijna alle) andere apps wél vind ik niet zo interessant.

Betalen voor een app is geen enkel probleem, maar na het kopen van een vijftal apps die ik nooit gebruik ben ik nu wat conservatiever.

Zo’n knop voor schuif naar volgende top comment (Readder/Reddit), ipv hide all child comments, heeft mijn voorkeur.

[Voor 69% gewijzigd door jodeltje op 01-02-2021 02:32]

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:20

This is the Way.

• KelvinX
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
In Apollo is me dat nog niet gelukt helaas.

• jodeltje
  • Niet online
Ik heb inmiddels weer een tiental apps geprobeerd, MultiTab R heeft grotendeels het gedrag dat ik wil.
(Mocht iemand met dezelfde vraag zitten)

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Apollo is wel zo'n beetje de beste client die er is, werkt erg goed en voldoet zo te lezen aan het merendeel van de eisen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb soms bij Apollo dat hij niet verder gaat.
Alsof je 'klaar' bent

Nog niet de vinger op kunnen leggen, zelf vermoed ik ergens een instelling, die confliceerd met een andere instelling.

* FreshMaker is alleen nog niet aan toegekomen om de boel te resetten, en clean te starten
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee