Ik ga flink verbouwen en dat laat ik grotendeels doen.
Na flink zoeken heb ik uiteindelijk 3 offertes gekregen voor dezelfde klus.
ik heb echter de ballen verstand van verbouwen op deze schaal. Wie wil er eens meekijken en zien of het bedrag beetje normaal is, of ik ets vergeten ben en waar ik aan moet denken bij laatste gesprek voor def.akkoord. Hij was niet goedkoopste en niet de duurste
Klus behelst:
uitbouw woning met 4.95*4. , aanleggen vloerverwarming, creeeren van bijkeuken in de garage.
Volledig afgewerkt (dus stucwerk),
schilderwerk beneden is ong. 3500 incl.btw zit niet in offerte.
Nieuwe garagedeuren, voordeur, achterdeur, tussendeur.
Meterkast moeten we ook nog doen maar aangezien we een kookgroep laten aanleggen kan dat allemaal in 1 x .
Ze maken ook de aansluitingen voor de keuken obv technische tekeningen
]Ik moet nog navragen of de vloerverwarming in te stellen is per ruimte
Is het raar als stucadoor laat langskomen van te voren om vast te stellen wat er exact gedaan moet worden ?
voor mij is het nl. onduidelijk hoeveel uur er aan stucadoorswerk inzit
Garage (bijkeuken) aftimmeren zit er niet in (dus plafond maken en muren/vloeren betegelen.
Is het maken van een tekening standaard ?
Na flink zoeken heb ik uiteindelijk 3 offertes gekregen voor dezelfde klus.
ik heb echter de ballen verstand van verbouwen op deze schaal. Wie wil er eens meekijken en zien of het bedrag beetje normaal is, of ik ets vergeten ben en waar ik aan moet denken bij laatste gesprek voor def.akkoord. Hij was niet goedkoopste en niet de duurste
Klus behelst:
uitbouw woning met 4.95*4. , aanleggen vloerverwarming, creeeren van bijkeuken in de garage.
Volledig afgewerkt (dus stucwerk),
schilderwerk beneden is ong. 3500 incl.btw zit niet in offerte.
Nieuwe garagedeuren, voordeur, achterdeur, tussendeur.
Meterkast moeten we ook nog doen maar aangezien we een kookgroep laten aanleggen kan dat allemaal in 1 x .
Ze maken ook de aansluitingen voor de keuken obv technische tekeningen
]Ik moet nog navragen of de vloerverwarming in te stellen is per ruimte
Is het raar als stucadoor laat langskomen van te voren om vast te stellen wat er exact gedaan moet worden ?
voor mij is het nl. onduidelijk hoeveel uur er aan stucadoorswerk inzit
Garage (bijkeuken) aftimmeren zit er niet in (dus plafond maken en muren/vloeren betegelen.
Is het maken van een tekening standaard ?
Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor