Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Oneplus6T
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 13-02 21:15
Mijn vraag
.Kleine vraag omtrent mijn Oneplus6T

Relevante software en hardware die ik gebruik
Toestel is update

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nadat ik wat dingen hebben uitgeschakeld, ben ik een icoon kwijt onderin mijn OnePlus6T balk.
Misschien heeft de balk een naam, maar ik weet het niet.
Onderin zijn de 3 knoppen nu aanwezig. Terug - Hoofdscherm, en stoppen
Met de missende knop kan je helderheid vlot instellen en ook andere instellingen.
Weet iemand hoe ik deze bedieningsknop kan terug krijgen?

Alvast mijn dank.

Gerben

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Oneplus6T welkom op Tweakers.

Dat is de navigatiebalk.

Verder is die knop die je beschrijft geen standaard 'Android' functie, voor zover ik weet. Of OnePlus zoiets wel heeft ingebouwd weet ik niet. Maar als dat zo is zou ik zeggen dat de opties te vinden moeten zijn onder:

'Instellingen' -> 'Systeem' -> 'Knoppen'.

• Oneplus6T
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 13-02 21:15
Hallo,

Dank voor de reactie.

Gekeken, maar is geen optie/alternatief aanwezig waar ik dit kan inschakelen.
Ik weet wel dat als ik hem terugzet naar fabrieksinstellingen, het geïnstalleerd gaat worden.

Groet,

Gerben

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True