Toon posts:

Is there a way to request tweakers to ban a specific webshop

Pagina: 1
Acties:

• LentilGod
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12:54
As many of you know, and.have probably experienced already, PC parts, especially processors and video cards, are incredibly difficult to buy at MSRP.

One thing that i have noticed that is particularly annoying is that there are certain webshops (mainly Xstra.eu, but also centralpoint.nl and dustinhome.nl) that advertise products at (or close to) MSRP price as "in stock" even though they actually do not have stock available at their warehouse.

Apparently, a lot of people have ordered from these stores only to find out that they will need to wait 3-4 weeks at least to get their product.

Source:
https://www.trustpilot.com/review/www.xstra.eu

Is there a way to request that specific e-shop sites be banned from Tweakers?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch
Feature request: Shops kunnen ignoren

Dit verzoek is al vaker gedaan. We doen dat bewust juist niet, zodat we via de ervaringen anderen kunnen waarschuwen over het gedrag van dergelijke shops. Als de shop immers niet in de PW zou staan, hoe weet je dan of de shop betrouwbaar is of niet? Dan zal de ellende juist veel groter zijn. Via de PW kunnen gebruikers nu zelf hun oordeel vellen.

Daarnaast past dit beter in PW, dus even verplaatst.

[Voor 91% gewijzigd door Microkid op 31-01-2021 21:27]

3800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• LentilGod
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12:54
Hi, thank you for the reply. In that case, is it an idea to add a filter not just to the PW, but to general tab (e.g. tweakers.net/videokaarten/vergelijken) tab with the stores that you would like to exclude? It's great that the review system shows you which stores are bad, but if you can't exclude them in your search when filtering for the product you are looking for, doesn't help much.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Die wens hoor ik vaker en heb hem zelf ook 😃. Onder andere vanwege de huidige markt. Maar ook om standaard shops waar ik slechte ervaringen mee heb uit mijn lijst te weren. Het is inderdaad wel goed om ze niet uit de pricewatch te bannen maar om reviews te verzamelen.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:03
Je moet voor onderstaande wel karma hebben verzameld om de CSS optie te kopen ieder jaar, maar voeg deze toe aan je CSS (en uiteraard even uitzoeken welke winkelcode je precies nodig hebt.
a[href*="LeverancierID=7403"] {
color: #f00 !important;
text-decoration: line-through !important;
pointer-events: none;
cursor: default;
}
Bovenstaande gaat over MaxICT, maar je kunt de leverancierID van de anderen wel gewoon vinden en zo'n regel daar voor aanmaken.
Dit zet een streep door de winkel in de Pricewatch en maakt hem rood.
Ze komen dus nog wel op, maar het wordt wel duidelijk waar je niet moet bestellen. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier: Snippets. Kwestie van aanklikken en toevoegen. Daarna krijg je een rode streep door de webwinkel van de betreffende snippet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:20

FlipFluitketel

Frontpage Admin

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@FlipFluitketel Ik bekijk bijna nooit de .plans én ik zit echt niet dagelijks in de pricewatch oor de prijzen ,hooguit voor specificaties of vergelijkingen daarvan.

In ieder geval mooi dat er een alternatief is.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:03
@FlipFluitketel zelfde als hierboven. Ik browse er soms doorheen. Had die inderdaad gemist.
Ook weer iets voor mij om te gebruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:20

FlipFluitketel

Frontpage Admin
sypie schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:15:
@FlipFluitketel Ik bekijk bijna nooit de .plans én ik zit echt niet dagelijks in de pricewatch oor de prijzen ,hooguit voor specificaties of vergelijkingen daarvan.

In ieder geval mooi dat er een alternatief is.
Arunia schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:22:
@FlipFluitketel zelfde als hierboven. Ik browse er soms doorheen. Had die inderdaad gemist.
Ook weer iets voor mij om te gebruiken.
Vandaar ook de mention ;) Hoef je niet meer aan de slag met custom css en zie je tenminste de juiste laagste prijs (mocht de "doorgestreepte" winkel de allerlaagste prijs hebben).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee