Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Geen karma sinds 31-10

Pagina: 1
Acties:

• Jermit
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-06 20:56
Beste,

Geen idee waar ik dit moet posten...
Ik heb sinds 31-10-2020 geen update meer gehad van mijn behaalde karma. Is dit een bug of is dit normaal?

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

Die update komt alleen als je een handeling uitvoert waarvoor je karma krijgt :)

[Voor 4% gewijzigd door Zeehond op 31-01-2021 19:30]

Tweefactorauthenticatie Verklein de kans dat iemand toegang krijgt tot jouw gegevens, meeleest in dm’s of, in het ergste geval, medetweakers kan oplichten via V&A. Schakel het nu in

• Jermit
Hmm oké maar in november heb ik V&A beoordelingen gehad, tellen deze niet meer mee?

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:07

crisp

Devver

Pixelated

Jermit schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:23:
Hmm oké maar in november heb ik V&A beoordelingen gehad, tellen deze niet meer mee?
Nee, die tellen (nog) niet mee. Wellicht dat we daar in de toekomst nog wel wat mee gaan doen :)

Intentionally left blank

• Jermit
Ah oké, nu zie ik dat er wel feedback bijgekomen is...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True