Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (ark survival evolved, GTA 5 etc.) veel ruimte om games op te slaan (1TB), veel programma's tegelijkertijd gebruiken zonder performence leak.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb momenteel €650 tot mijn beschikking en wil eventueel later pas een nieuwe grafische kaart aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja, ik heb de volgende componenten uit mijn huidige systeem:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik voornamelijk een ssd, nieuw moederbord, geheugen, processor (en koeling) en op termijn ook een nieuwe videokaart.
Ik heb aan de hand van de Desktop Best Buy Guide van september 2020: reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2020
volgende wensenlijstje samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag de beste prestaties binnen het budget hebben en eventueel geld overhouden om eerder mijn videokaart te upgraden. Ik begreep dat in het lijstje wat ik nu heb een aantal RGB features heeft die met mijn oude kast toch niet zichtbaar zullen zijn, mogelijk zijn hier dus goedkopere alternatieven voor?
Ook zou ik graag weten of alles gaat passen in mijn huidige kast en voorlopig nog samen kan werken met mijn oude videokaart?
Eventueel ook al een voorstel voor de videokaart die goed zou passen die ik ergens in de komende maanden zou willen kopen +-€200-300?
Alvast bedankt voor de hulp en mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag!
Gr 100Tibor
Gamen (ark survival evolved, GTA 5 etc.) veel ruimte om games op te slaan (1TB), veel programma's tegelijkertijd gebruiken zonder performence leak.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb momenteel €650 tot mijn beschikking en wil eventueel later pas een nieuwe grafische kaart aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja, ik heb de volgende componenten uit mijn huidige systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design Tesla R2 Zwart 1000W | € 0,- | € 0,- |
| Totaal | € 0,- | |||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik voornamelijk een ssd, nieuw moederbord, geheugen, processor (en koeling) en op termijn ook een nieuwe videokaart.
Ik heb aan de hand van de Desktop Best Buy Guide van september 2020: reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2020
volgende wensenlijstje samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-32GTZRX | € 178,90 | € 178,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
| Totaal | € 648,70 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag de beste prestaties binnen het budget hebben en eventueel geld overhouden om eerder mijn videokaart te upgraden. Ik begreep dat in het lijstje wat ik nu heb een aantal RGB features heeft die met mijn oude kast toch niet zichtbaar zullen zijn, mogelijk zijn hier dus goedkopere alternatieven voor?
Ook zou ik graag weten of alles gaat passen in mijn huidige kast en voorlopig nog samen kan werken met mijn oude videokaart?
Eventueel ook al een voorstel voor de videokaart die goed zou passen die ik ergens in de komende maanden zou willen kopen +-€200-300?
Alvast bedankt voor de hulp en mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag!
Gr 100Tibor