Er is veel nieuws de laatste twee maanden over brandgevaar met de H1 case van NZXT. Gamers Nexus heeft veel onderzoek gedaan en kwam met de conclusie dat de PCI verlengkabel volledig vervangen moet worden. Ik raad jullie allemaal aan om de video te kijken. Op dit moment levert NZXT nylon schroeven voor de kabel om kortsluiting te voorkomen, maar het gevaar is er nog steeds. Nylon schroeven breken namelijk makkelijker en kan de gebruiker vergeten waarom die schroeven nodig zijn. Sterker nog, Vraag & Aanbod is een groot onderdeel van Tweakers en wat nou als de koper en gebruiker niet zich bewust zijn van het probleem. Dan kan een case in de brand vliegen bij de nieuwe gebruiker en dat persoon in gevaar brengen. Bovendien wordt de verkoper dan beschuldigd van een gevaarlijk defect product te leveren terwijl het niet echt de schuld is van de vorige gebruiker.
Ik vind het gevaar groot genoeg dat Tweakers een waarschuwing moet geven op de productenpagina van de case zodat dit soort dingen niet zullen gebeuren. De bescherming van de gebruikers op Tweakers is belangrijk en ik vind dat niet alleen iets wat bij mogelijke waarschuwingen voor oplichterij moet blijven als de gevaarlijke problemen voor een computeronderdeel bekend zijn. Wat denken jullie hiervan?
Ik vind het gevaar groot genoeg dat Tweakers een waarschuwing moet geven op de productenpagina van de case zodat dit soort dingen niet zullen gebeuren. De bescherming van de gebruikers op Tweakers is belangrijk en ik vind dat niet alleen iets wat bij mogelijke waarschuwingen voor oplichterij moet blijven als de gevaarlijke problemen voor een computeronderdeel bekend zijn. Wat denken jullie hiervan?