Ik zoek een?
een opslagmedium om mijn foto's op te slaan voor lange termijn.(kinderfoto's)
Wat is je budget?
niet extreem rond de 150 euro
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ideaal zou zijn als ik de foto's direct via laptop maar ook via telefoon (usb c) op de opslag kan zetten.
Ik hoop een opslagmedium te vinden waarop ik makkelijk mijn foto's voor lange termijn kan opslaan (10jaar? of langer)
Ik heb zelf al even rond zitten kijken en kom tot 3 opties maar vraag me af wat het beste is
externe harde schijf (los)wd my passport ultra 4tb
genoeg opslag. kan eigenlijk niet goed vinden of ik (met usb c) de harde schijf direct aan de telefoon kan koppelen.
zag ook nog verhalen over een otg kabel die het mogelijk moet maken?
schijf zal dan eens in de zoveel tijd (maand?) ofgestart worden om fotos over te zetten. wat is het effect van de schijf voor langere tijd niet gebruiken voor de duurzaamheid van het product of kwaliteit van de opslag?
externe harde schijf (aan router koppelen)
nog geen idee hoe ik dat dan voor elkaar kan krijgen maar dat is een kwestie van uitzoeken.
laptop en telefoon kunnen dan via wifi verbinding maken met de schijf.
de schijf staat dan waarschijnlijk altijd (24/7) aan, wat is het effect daarvan op de duurzaamheid?
usb sticks Sandisk Ultra Dual Drive Go 256GB
waarschijnlijk de makkelijkste optie
voor elk jaar een nieuwe usb stick. hierbij ook weer de vraag hoe houdt zon usb stick zich over lange tijd
Nas systeem
geen ervaring mee . maar misschien ook overkill omdat het maar eens om de zoveel tijd gebruikt wordt. wel makkelijker een backup in te maken (2 schijven)
wat is jullie advies?
een opslagmedium om mijn foto's op te slaan voor lange termijn.(kinderfoto's)
Wat is je budget?
niet extreem rond de 150 euro
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ideaal zou zijn als ik de foto's direct via laptop maar ook via telefoon (usb c) op de opslag kan zetten.
Ik hoop een opslagmedium te vinden waarop ik makkelijk mijn foto's voor lange termijn kan opslaan (10jaar? of langer)
Ik heb zelf al even rond zitten kijken en kom tot 3 opties maar vraag me af wat het beste is
externe harde schijf (los)wd my passport ultra 4tb
genoeg opslag. kan eigenlijk niet goed vinden of ik (met usb c) de harde schijf direct aan de telefoon kan koppelen.
zag ook nog verhalen over een otg kabel die het mogelijk moet maken?
schijf zal dan eens in de zoveel tijd (maand?) ofgestart worden om fotos over te zetten. wat is het effect van de schijf voor langere tijd niet gebruiken voor de duurzaamheid van het product of kwaliteit van de opslag?
externe harde schijf (aan router koppelen)
nog geen idee hoe ik dat dan voor elkaar kan krijgen maar dat is een kwestie van uitzoeken.
laptop en telefoon kunnen dan via wifi verbinding maken met de schijf.
de schijf staat dan waarschijnlijk altijd (24/7) aan, wat is het effect daarvan op de duurzaamheid?
usb sticks Sandisk Ultra Dual Drive Go 256GB
waarschijnlijk de makkelijkste optie
voor elk jaar een nieuwe usb stick. hierbij ook weer de vraag hoe houdt zon usb stick zich over lange tijd
Nas systeem
geen ervaring mee . maar misschien ook overkill omdat het maar eens om de zoveel tijd gebruikt wordt. wel makkelijker een backup in te maken (2 schijven)
wat is jullie advies?