Voor m'n vriendin vraag ik dit, ze heeft een oude Toschiba 17 inch laptop die op is en erg traag is geworden. Ze zoekt een nieuwe 17 inch laptop met vooral een goed scherm. Ze gebruikt het als desktop vervanger en de laptop zit constant aan het stroom. Wat doet ze ermee, voornamelijk Office, browsen en youtube. Ze is geen gamer. Laptop word niet vaak buitenshuis meegenomen, wel regelmatig in huis verplaatst.
Accu is niet belangrijk, hij moet er wel goed uitzien, geen gamer uitstraling.
Budget is ongeveer 2500 euro, de laptop word zakelijk gekocht.
Graag wil ze op windows OS blijven werken i.v.m. haar programma's die ze gebruikt. En het liefst geen glossy scherm meer, ze heeft nu een glimmend scherm en dat is buiten niet werkbaar.
Wat heb ik voor haar gevonden, De Dell XPS 17 met 16gb geheugen en fullHD of 4K scherm
Verder een HP envy 17 inch met 4k scherm
pricewatch: HP Envy 17-cg1490nd
Ze wil graag een laptop waar ze weer jaren mee vooruit kan, wat kunnen jullie aanraden hoeft niet een van deze twee te zijn, we staan open voor alle suggesties?
Accu is niet belangrijk, hij moet er wel goed uitzien, geen gamer uitstraling.
Budget is ongeveer 2500 euro, de laptop word zakelijk gekocht.
Graag wil ze op windows OS blijven werken i.v.m. haar programma's die ze gebruikt. En het liefst geen glossy scherm meer, ze heeft nu een glimmend scherm en dat is buiten niet werkbaar.
Wat heb ik voor haar gevonden, De Dell XPS 17 met 16gb geheugen en fullHD of 4K scherm
Verder een HP envy 17 inch met 4k scherm
pricewatch: HP Envy 17-cg1490nd
Ze wil graag een laptop waar ze weer jaren mee vooruit kan, wat kunnen jullie aanraden hoeft niet een van deze twee te zijn, we staan open voor alle suggesties?