iemand met een Medion pc.
Ze was vroeger werkzaam in "de IT" maar had al een tijdje geen pctje meer gebouwd dus werd het een pre build.
Ze vroeg zich dan ook af hoe die CPU cooler nou op die CPU gemonteerd zat en begon er een beetje tegen te duwen.
Ze had namelijk pas nieuwe coolers gezien, met veertjes, en ze dacht dat er zo eentje in zat.
"Knak" hoorde ze, maar er leek niets aan de hand en nee, dit had geen veertjes.
Een tijdje later ging de fan opeens heel hard draaien en ze wist dat er iets niet goed zat.
Met een beetje friemelen en houtje touwtje fix zat de cooler weer recht.
Maar ja..., dit kon zo niet langer.
Op een dag ging ze het echt repareren, dacht ze.
KRAK! De hele cooler er af tijdens het draaien van de pc, die dat geen goed plan vond en er mee stopte.
Paniek!
Geen onderdelen, wat nu?
PC op de zij en inspecteren maar.
Tijdelijke fix: superlijm op de afgebroken pinnetjes en nailpolish remover om de coolpasta weer vloeibaar te maken.
Hij was nog nooit zo stil, maar ja, dit kan zo niet met een cooler los op de CPU.
Cooler besteld bij Alternate, volgende dag in huis.
Ik wil hem er net op zetten maar de super glue heeft zijn werk gedaan, de oude cooler zit er strak op, is niet te verwijderen en hij draait stiller dan ooit. lol
Dit is GEEN reparatie guide!!
(Ik dacht dat jullie dit wel grappig zouden vinden)
Ze was vroeger werkzaam in "de IT" maar had al een tijdje geen pctje meer gebouwd dus werd het een pre build.
Ze vroeg zich dan ook af hoe die CPU cooler nou op die CPU gemonteerd zat en begon er een beetje tegen te duwen.
Ze had namelijk pas nieuwe coolers gezien, met veertjes, en ze dacht dat er zo eentje in zat.
"Knak" hoorde ze, maar er leek niets aan de hand en nee, dit had geen veertjes.
Een tijdje later ging de fan opeens heel hard draaien en ze wist dat er iets niet goed zat.
Met een beetje friemelen en houtje touwtje fix zat de cooler weer recht.
Maar ja..., dit kon zo niet langer.
Op een dag ging ze het echt repareren, dacht ze.
KRAK! De hele cooler er af tijdens het draaien van de pc, die dat geen goed plan vond en er mee stopte.
Paniek!
Geen onderdelen, wat nu?
PC op de zij en inspecteren maar.
Tijdelijke fix: superlijm op de afgebroken pinnetjes en nailpolish remover om de coolpasta weer vloeibaar te maken.
Hij was nog nooit zo stil, maar ja, dit kan zo niet met een cooler los op de CPU.
Cooler besteld bij Alternate, volgende dag in huis.
Ik wil hem er net op zetten maar de super glue heeft zijn werk gedaan, de oude cooler zit er strak op, is niet te verwijderen en hij draait stiller dan ooit. lol
Dit is GEEN reparatie guide!!

(Ik dacht dat jullie dit wel grappig zouden vinden)