Mensen, heeft 1 van jullie ooit van deze monitor gehoord Nokia 445xi plus, het is een 21" monitor, is dit wat, ik heb hem zojuist gekregen..... kan deze een beetje resoluties aan?
http://www.intellesale.com/shop/productdetail.asp?sku=monok445xi
Eerste link bij www.yahoo.com op nokia 445xi
Eerste link bij www.yahoo.com op nokia 445xi
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ja, das best een strakke monitor.
Volgens mij geen trinitron toeter, maar wel 1600 x 1280. Als je helderheid enzo nog goed is heb je hier nog jaren veel plezier van.
Volgens mij geen trinitron toeter, maar wel 1600 x 1280. Als je helderheid enzo nog goed is heb je hier nog jaren veel plezier van.
Nokia 445Xi -- 21" Color Monitor/ 0.22mm Dot Pitch/ 1600x 1200 Max Res.
Is dit de moeite waard om dit te ruilen m'n m'n 17" samsung monitorretje?
Is dit de moeite waard om dit te ruilen m'n m'n 17" samsung monitorretje?
Dat ik me geen hernia aan dat ding ga tillen als het toch niks is, maar volgens mij is het de moeite van proberen waard...Op dinsdag 14 augustus 2001 11:39 schreef Traveler het volgende:
Wat denk je zelf ???
juist ja !
Verwijderd
Nokia maakt zeer goede monitoren, zijn poepduur. Dus als je nog garantie hebt zal het wel snor zitten.
$279.00 PoepduurOp dinsdag 14 augustus 2001 15:40 schreef Taco het volgende:
Nokia maakt zeer goede monitoren, zijn poepduur. Dus als je nog garantie hebt zal het wel snor zitten.
Of is het een tweedehandsje?
20*350ZO45°
--> [forum=8] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hoe kan dat nou zo gedkoop ???????????????
Verwijderd
Ik heb de Nokia 445Xav,
kijk <a href="http://www.construnet.hu/Nokia/Monitors/445xav/445xav.html">hier</a> maar eens, zelfde buis geloof ik, 0.22mm dotpitch. Bij mij hangen er een behoorlijke goede subwoofer en hifi luidsprekers bij, maar dat kan toch niet tippen aan een echt losstaande hifi (die er nu inmiddels aangeknoopt is). Hor freq 102kHz, best ok.
Er goed beeld, draai op het moment op 1024x768, geforce2mx of matrox (p200 bak), hij kan veel hoger, maar aangezien: de matrox kaart niet hoger gaat (met 256kleuren misschien), en de gf2mx te brak beeld heeft bij hoge resoluties, laat ik het voorlopig maar zo. Binnenkort nieuw systeem met radeon vivo...
Oh ja, de instellingen zijn echt heel uitgebreid (mag ook wel voor die klasse monitor), je kan bv de horizontale en verticale convergentie instellen.
1 minpuntje (op de mijne): hoe het kan weet ik niet, maar er is een stukje van het gatenmasker kapot, daar doet 'ie alleen zwart. Gelukkig met 0.22 dotpitch zie je daar niks van als je verder dan plm 25 cm van het scherm bent.
Oh ja, ik had m 2e hands,... nog altijd 900piek...
Nog iets: je tilt je dus echt een breuk..

Als je nog garantie hebt, kan je 'm altijd terugsturen als je masker kapot is..
kijk <a href="http://www.construnet.hu/Nokia/Monitors/445xav/445xav.html">hier</a> maar eens, zelfde buis geloof ik, 0.22mm dotpitch. Bij mij hangen er een behoorlijke goede subwoofer en hifi luidsprekers bij, maar dat kan toch niet tippen aan een echt losstaande hifi (die er nu inmiddels aangeknoopt is). Hor freq 102kHz, best ok.
Er goed beeld, draai op het moment op 1024x768, geforce2mx of matrox (p200 bak), hij kan veel hoger, maar aangezien: de matrox kaart niet hoger gaat (met 256kleuren misschien), en de gf2mx te brak beeld heeft bij hoge resoluties, laat ik het voorlopig maar zo. Binnenkort nieuw systeem met radeon vivo...
Oh ja, de instellingen zijn echt heel uitgebreid (mag ook wel voor die klasse monitor), je kan bv de horizontale en verticale convergentie instellen.
1 minpuntje (op de mijne): hoe het kan weet ik niet, maar er is een stukje van het gatenmasker kapot, daar doet 'ie alleen zwart. Gelukkig met 0.22 dotpitch zie je daar niks van als je verder dan plm 25 cm van het scherm bent.
Oh ja, ik had m 2e hands,... nog altijd 900piek...
Nog iets: je tilt je dus echt een breuk..
Als je nog garantie hebt, kan je 'm altijd terugsturen als je masker kapot is..
Pagina: 1