Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

oude wallet backups.dat openen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Mr.jiggles
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 19-02 17:17
Hey iedereen,

laatst heb ik mijn oude hardschijf weer terug gevonden en hier heb ik nog backups opstaan van oude wallets (.dat bestanden)
nu is mijn vraag dan ook, als ik die nu over wil gaan zetten hoe kan ik dat het beste doen? ze zijn van ongeveer rond 2017 dus al best outdated en met de nieuwe wallets zie ik ook geen optie om ze te importeren.

iemand enig idee of een manier hoe dit handig kan?

Alle reacties

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 22-06 19:49
Ik heb er zelf weinig verstand van maar als je op google zoekt kom je best wel wat soortgelijke vragen tegen.

Toen ik begon met typen en er stond "old wal" (van old wallet) was de automatische aanvulling al old wallet.dat
Het zal best even zoeken worden maar kan best eens de moeite waarde zijn!.
Mocht het in jouw geval om bitcoin gaan:

https://www.reddit.com/r/..._i_open_an_old_walletdat/

• bonzz.netninja
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22-06 16:09

bonzz.netninja

business analist

Welke wallet? Je geeft echt helemaal geen enkele informatie. Daarnaast zoek je natuurlijk eigenlijk je private key en niet je wallet.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | geensnor.nl - Misschien wel een uber hippe "Digital Garden" | | Omloop de Snor 2019

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07:47
De wallets weer installeren, openen, en dan de "lege" wallet.dat vervangen met je backup.

Simpel

Wel de juiste wallet bij de juiste coin gebruiken.

Woont in Helsinki

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 07:51
Met Electrum kun je vrij veel formaten importeren.

Zelf recent mijn oude multibit wallet in geladen.

[Voor 25% gewijzigd door frickY op 31-01-2021 09:42]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True