Toon posts:

pc werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jelkeheeg
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-11-2022
Mijn vraag
Ik heb in het loop van de jaren alle onderdelen van mijn pc vervangen
hierdoor leek het mij handig alle onderdelen in 1 pc te stoppen om zo een werkende pc te krijgen en die te verkopen. Ik heb dit dus gedaan maar de pc start niet op alleen de led lichten gaan een seconde aan.
Ik denk dat er een onderdeel stuk is maar ik weet niet welke en ga er vanuit dat er nog onderdelen zijn die wel werken en dus nog iets waard zijn. weet iemand wat ik nog kan proberen of ergens waar ik hem heen kan brengen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
een gigabyte b150
8gb ram
intel i5 6500
corsair 550watt psu
1tb hdd
(geen videokaart maar dan zou hij alsnog aan moeten gaan)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb alles al opnieuw aangesloten en opgezocht wat het zou kunnen zijn.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:12
Heb je buiten de behuizing getest?

• jelkeheeg
nee alles zit in een behuizing

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:12
Eerst buiten de behuizing testen met 1 geheugenmodule en zonder HDD.

Welk ram is het exact?

[Voor 16% gewijzigd door Uszka op 31-01-2021 00:44]

• jelkeheeg
geprobeerd maar er gebeurd nog steeds hetzelfde (een korte flikker van de led lichten en verder niks.

de ram is crucial ram 8gb ddr4 2133

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee