Usb naar VGA kabel werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aleadiaa
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-02-2021
Hoi,

Ik van de week een USB 3.0 naar VGA kabel gekocht, dit om mijn laptop met mijn beeldscherm uitbreiden. Nu heb ik volgens het boekje wat ik er bij heb gekregen, geïnstalleerd in de juiste stappen (Zonder CD) maar ik krijg nog steeds een duplicatie op het beeldscherm en geen uitbreiding zoals het eigenlijk wel moet.

Doe ik nu wat verkeerd of kan dit gewoon niet met een laptop.

De kabel is een USB 3.0 naar VGA-adapter, van de merk STRENTER.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Aleadiaa schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:09:
Hoi,

Ik van de week een USB 3.0 naar VGA kabel gekocht, dit om mijn laptop met mijn beeldscherm uitbreiden. Nu heb ik volgens het boekje wat ik er bij heb gekregen, geïnstalleerd in de juiste stappen (Zonder CD) maar ik krijg nog steeds een duplicatie op het beeldscherm en geen uitbreiding zoals het eigenlijk wel moet.

Doe ik nu wat verkeerd of kan dit gewoon niet met een laptop.

De kabel is een USB 3.0 naar VGA-adapter, van de merk STRENTER.
Dan moet je bij je beeldscherminstellingen even het juiste scherm selecteren, en dan kiezen voor de optie: Uitbreiden naar deze grafische kaart. Dan kan je die als dual-screen gebruiken.

Dupliceren is de standaard, zodat je kan zien dat ie het doet, en hij doet het ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:13
29% van de recensies bij Amazon is 1 ster, omdat het ding niet werkt. Ik zou er niet te veel energie in steken.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05 11:53
Je laptop moet het ook nog ondersteunen.
Veel ondersteunen het niet.