offtopic:
Ik weet niet of ik hier op de juiste plek zit maar ik zag niet waar ik deze vraag beter kwijt zou kunnen
Ik weet niet of ik hier op de juiste plek zit maar ik zag niet waar ik deze vraag beter kwijt zou kunnen
Ik ben opzoek naar een oplossing om een always-on muziekspeler aan een video ingang van een TelevisionStudioHD van Blackmagic te hangen.
Deze videomixer heeft één stereo xlr audio ingang, 4 HDMI ingangen en 4 SDI ingangen.
De stereo xlr ingang is al bezet met een geluidsinstallatie.
Graag wil ik voorafgaand aan een live-uitzending een 'wachtmuziekje' af kunnen spelen zonder hierbij aan de geluidsinstallatie te zitten (De uitgang daarvan gaat naar meerdere locaties). Omdat de installatie door meerdere mensen(/leken) gebruikt moet kunnen worden wil ik niet dat de muziek apart opgestart moet worden.
Doormiddel van een StreamDeck kan het geluid van een video bron heel gemakkelijk aan en uitgezet worden.
Het zou relatief eenvoudig zijn met een volwaardige computer die bij het opstarten automatisch een playlist afspeelt in VLC maar dan wordt het wel erg prijzig.
Zelf dacht ik meer aan iets in deze categorie en prijsrange. Zijn er in deze categorie apparaten die:
-Fixed op 1080p50 kunnen outputten.
-Bij het opstarten direct (of na een minuut oid) beginnen met het afspelen van een playlist en deze herhalen.
Of is er een andere (betere) oplossing waar ik nog helemaal niet aan gedacht heb?
Ik heb erg weinig ervaring met Android en andere media player set-up box gevallen dus wellicht zijn dit heel simpele vragen maar ik ben benieuwd!