Toon posts:

Ik krijg geen internet via utp wandcontactdoos

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Henery Hawk
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:45
Mijn vraag

ik wil via de woon kamer naar boven via 2 utp wandcontactdozen internet aan leggen.
ik heb alles aan gesloten op de manier hoe ze het zeggen op dezen site https://www.klusspullen.n...andcontactdoos-aansluiten.

daar bij gebruik ik 1 lan kabel cat 6 van 15 meter van router tot wandcontactdoos die werkt gewoon prima.
heb ik daar bij nog lan kabel van cat 6 2 meter voor muur tot pc werkt ook goed.
een stugge kabel van 25 meter in de muur zitten aangesloten op 2 gira wandcontactdozen waar bij ik nu dus geen internet door krijg.

vraag me af of ik het goed heb gedaan nu of dat ik iets over heft hoofd zie?

Beste antwoord (via Henery Hawk op 30-01-2021 17:59)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Henery Hawk schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:12:
....

vraag me af of ik het goed heb gedaan nu of dat ik iets over heft hoofd zie?...
Het lijkt er op dat je wat onzorgvuldig met de afscherming bent omgegaan.
In je eerste foto maakt die contact met de data geleiders

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

....

vraag me af of ik het goed heb gedaan nu of dat ik iets over heft hoofd zie?...
Het lijkt er op dat je wat onzorgvuldig met de afscherming bent omgegaan.
In je eerste foto maakt die contact met de data geleiders

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• NimRod1337
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-04 20:46
Die afscherming maakt op een paar cm niets uit. Ik denk zelf dat die lsa connectors in de contactdoos niet goed contact maken met de aders. Heb je alle aders apart door gemeten beginpunt naar eindpunt? Anders overnieuw, ja is een rotklus :) been there done that.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-04 18:18

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ook een vrij lang stuk untwisted.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hoe heb je de aders er in gedrukt?

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

• Henery Hawk
Ik heb een lsa thang gebruikt.
Ik heb alleen geen kabel tester.

Waar je moet vast schroeven is hij afgebroken maar dat kan denk ik niet zo erg zijn?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:09
Mijn vraag

ik wil via de woon kamer naar boven via 2 utp wandcontactdozen internet aan leggen.
ik heb alles aan gesloten op de manier hoe ze het zeggen op dezen site https://www.klusspullen.n...andcontactdoos-aansluiten.
Je hebt de aders wel erg lang afgestript en ook nog eens de onderlinge twist er uit gehaald. Kijk eens naar stap 4 van de link uit je eigen post hoe kort groen en blauw zijn.

• Henery Hawk
het is gelukt zaten stukjes afscherming tussen de draadjes die heb ik los gehaald nu heb ik gewoon internet.

dank je voor de hulp : )
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee