Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Macbook game werkt niet op extern beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kelseyterwiel
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 09-02 19:26
Ik heb mijn Macbook Pro aangesloten op een Dell dock D6000 en daarop 2 externe beeldschermen van Dell P2719HC. Als ik mijn game Sims 4 open op enkel mijn Macbook dan werkt het perfect maar zodra ik de USB C van de Dell dock in mijn Macbook plug dan opent de game niet. Met alles behalve de game werken de beeldschermen wel. Als ik 1 beeldscherm erop aansluit en dan synchroon weergave werkt de game ook niet.

Ik heb Big Sur op de Macbook Pro.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• kelseyterwiel
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 09-02 19:26
Betreft deze Macbook: Apple MacBook Pro 13 inch Touch Bar en Touch ID (2,3GHz i5 / 8GB / 256GB) - Spacegrijs. Gekocht oktober 2018.

[Voor 9% gewijzigd door kelseyterwiel op 30-01-2021 11:08]

• Kamikaza
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21-06 23:34
Hoewel ik zelf niet zo'n dock heb meen ik mij te herinneren dat dit dock gebruik maakt van Displaylink om de beeldschermen aan te sturen. Door jouw verhaal zou ik eerst uitzoeken of het uitsturen van de game richting een displaylink-poort wel mogelijk is.

Doet de game het bijvoorbeeld wel als je het dock tussen de Macbook en een beeldscherm weghaalt en een beeldscherm direct op jouw Macbook aansluit?

Op de website van Displaylink zijn ook een tweetal artikelen misschien wel relevant:
-https://support.displaylink.com/knowledgebase/articles/1932214-displaylink-manager-app-for-macos-introduction-in

-https://support.displaylink.com/knowledgebase/articles/830301-content-protected-video-does-not-play-on-mac-while

Wellicht niet de oplossing die je zoekt, maar wel een stap in de richting van het ontdekken van het probleem.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True