Toon posts:

Technologie in de verkiezingen 2021

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:40
reviews: Technologie in de verkiezingen 2021 - Alle programma's doorgespit
@TijsZonderH
Ik ben bekend met jullie Schrijfwijzer. Echter in dit overzicht staan 4220 en 9399 in schril contrast met de andere duizendtallen met wel een punt.

LinkedIn WoT Cash Converter

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-05 14:41
Waarom staat 50plus er wel bij met hun 1 zetel in de Peilingen, maar JA21 niet met 3 zetels in de Peilingen?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

deregtx schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:49:
Waarom staat 50plus er wel bij met hun 1 zetel in de Peilingen, maar JA21 niet met 3 zetels in de Peilingen?
Dat staat nota bene op de 1e pagina al:
Om het overzicht niet te groot te maken, hebben we ervoor gekozen alleen de programma's te bekijken van partijen die tijdens de verkiezingen in 2017 in de Kamer zijn gekomen.
JA21 is dus niett gekozen tijdens de verkiezingen in 2017 en staat er daarom niet bij. Net als het overgrote merendeel van de 89 partijen die zich hebben ingeschreven.

Virussen? Scan ze hier!

• deregtx
wildhagen schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:56:
[...]

[...]

JA21 is dus niett gekozen tijdens de verkiezingen in 2017 en staat er daarom niet bij. Net als het overgrote merendeel van de 89 partijen die zich hebben ingeschreven.
Ja weet ik maar ik vind het geen goed argument om ze niet toe te voegen. Gezien ze stabiel op 3 zetels staan in de Peilingen. En vertegenwoordigd zijn in de Eerste kamer Provinciale Staten en Europarlement.. En al die andere partijtjes niet. Bovendien staat het Kansloze Piratenpartij er wel bij...

[Voor 4% gewijzigd door deregtx op 30-01-2021 11:14]

• deregtx
wildhagen schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:56:
[...]

[...]

:Z

• Farezz
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:12
deregtx schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:11:
[...]

Ja weet ik maar ik vind het geen goed argument om ze niet toe te voegen. Gezien ze stabiel op 3 zetels staan in de Peilingen. En vertegenwoordigd zijn in de Eerste kamer Provinciale Staten en Europarlement.. En al die andere partijtjes niet. Bovendien staat het Kansloze Piratenpartij er wel bij...
Dan moet je je vraag anders formuleren. Dit is gewoon een duidelijk antwoord op je vraag.

• Arloid
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Klinkt toch een beetje als politieke voorkeur. Dat er gekozen is voor partijen die in de kamer gezeten hebben lijkt mij ook wel logisch. Vaak zijn die 1-3 zetel partijen op dit gebied niet zo interessant aangezien ze toch (vaak) geen beleidsinvloed hebben in de eerste en soms enige jaren van bestaan.

Maar goed, je bent vrij om net als de redacteuren te ondervinden waarom maar een beperkte hoeveelheid partijen onderzocht zijn.

• StaaI
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-02 15:40
Bijna off-topic: maar hoe kwamen jullie aan geprinte versies van de partijprogramma's? Ik wil die ook hebben maar toen ik zocht of ik die kan aanvragen/bestellen kon ik online niets vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:59

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
PcDealer schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:19:
reviews: Technologie in de verkiezingen 2021 - Alle programma's doorgespit
@TijsZonderH
Ik ben bekend met jullie Schrijfwijzer. Echter in dit overzicht staan 4220 en 9399 in schril contrast met de andere duizendtallen met wel een punt.
Dit is inmiddels bijgewerkt, thanks.

Wat betreft de rest van de comments: ik heb voor het stuk besloten alleen partijen mee te nemen die nu in de Tweede Kamer zitten omdat het anders veel werk zou worden. De Piratenpartij was een uitzondering omdat die nu eenmaal een oneissuepartij zijn over ict (al zullen ze dat zelf wel tegenspreken).

Maar, naar aanleiding van alle comments ga ik wel een tweede stuk maken met de programma's van de kleinere partijen erin. Ik moet nog gaan bedenken welke dat worden en waarom dan specifiek die partijen, maar de wens ervoor is duidelijk :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:40
TijsZonderH schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:34:
[...]
Dit is inmiddels bijgewerkt, thanks.
Ik zie geen verschil.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:54
Er hebben uiteindelijk maar 41 partijen een kandidatenlijst ingeleverd. Dus dat scheelt al een hoop uitzoekwerk

• Arloid
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Ik ben altijd stellig of meer dan een handvol levensvatbaar zijn. Zitten nog wel eens een paar gekke partijen tussen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee